בתום תחרות סוערת בין כל הזוגות של "המטבח המנצח MKR", הזוגות עם הניקוד הגבוהה ביותר שעלו לגמר הם ליאור וספיר נרקיס שיתחרו נגד חיים לוינסון וקובי אריאלי. בהצצה לגולשי TMI מספרת אמו שלי ליאור נרקיס על יחסיה עם אשתו - ספיר. במהלך הגמר הזוגות יבשלו מנה עיקרית וקינוח לשופטים חיים כהן ורותי ברודו, למשתתפי התכנית ולבני משפחותיהם. לבסוף חיים, רותי והזוגות ינקדו את המנות שהכין כל זוג. הזוג שיזכה בניקוד הגבוה ביותר לכל הארוחה יוכתר כזוג המנצח.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אמרתי לספיר - לא טוב לך? תתגרשי": אמא שלי ליאור נרקיס חושפת את היחסים (באדיבות קשת 12) (צילום :באדיבות קשת 12)

מעיין אדם אומרת: "אני חייבת להגיד לשיש לחמות, בתרבות הישראלית תדמית האישה שמקשה עלייך, האישה שאת פחות אוהבת. היו רגעים שהיה לך רשה בתוך העימותים ביניהם". "הם הגיעו לרמות כאלה של כאסח כזה, שהם היו מגיעים לדרה ה-99 של פירוד, ופתאום הכל משתנה תוך רגע. היו משגעים אותנו", סיפר אביו של נרקיס.

"היה קשה, אבל סידרנו את העניינים", מספרת חנה אמא של ליאור נרקיס שחושפת לראשונה. אני לא מעורבת, מערבים אותי. כל ה'שולם' הזה - זה אני. אם הוא לא היה בסדר, שיבקש סליחה, ואם היא לא הייתה בסדר, שתבקש סליחה. אני הגעתי למצב פעם אחת שהיא סיפרה לי שהם לא מסתדרים - אמרתי לה: 'ספירי, את צעירה, החיים לפנייך - לא טוב לך? את לא מאושרת? תתגרשי". "היא אמרה לי, אני בחיים לא אתגרש מליאור, אני אוהבת אותו. וזה הסתדר", הוסיפה חנה, ואביו של נרקיס, המשיך: "הבסיס הוא אהבה, הם אוהבים בצורה מטורפת".

ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: עידו סיטבון)
ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: עידו סיטבון)