כדרכו של עולם, חיי האהבה של הסלבריטאים פרחו, שגשגו ומילאו את דפיה של ליאורה ושל שלל החקיינים שקמו לה. דנה פרידר, שברזומה שלה שלל אקסים מפורסמים, ביניהם רועי חביב, דין שטרן, וכוכב "ארץ נהדרת" אלי פיניש, נחתה במרץ השנה בזרועותיו של הזמר־שחקן יהודה לוי. גם ללוי, שהתפנה משלל הסדרות שבהן הוא מופיע, יש רזומה מרשים של אקסיות, ביניהן נינט טייב, עם ים של דמעות פרידה מכל הכיוונים, והדוגמנית שלומית מלכה.

יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה לוי ודנה פרידר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רומן מפתיע במיוחד הפציע בין הזמר יהודה אליאס והשחקנית חני נחמיאס. השניים, שהתחילו כזוג על הבמה בהצגה “סאלח שבתי" בתיאטרון הבימה, נפלו לפתע זה לזרועותיה של זו באהבה מאוחרת ומרטיטת לבבות. נחמיאס (64), שנפרדה אחרי 22 שנות נישואים מבעלה לשעבר מאיר עזורי, נפגשה שוב עם אליאס (59) בטקס ההוקרה לבמאי צדי צרפתי ומאז השניים מפגינים את אהבתם בכל הזדמנות.

חני נחמיאס, יהודה אליאס (צילום: איציק בירן)
חני נחמיאס, יהודה אליאס (צילום: איציק בירן)

ואיך אפשר כמובן לסיים את השנה בלי להזכיר את הזוג הלוהט הטרי, שוער באיירן מינכן ונבחרת ישראל, דניאל פרץ, והיוניקורן שלנו, נועה קירל. קירל הכחישה בהתחלה את הקשר ביניהם, אבל כשפרץ המריא לגרמניה והוצג בפני הקהל במינכן, היא כבר הייתה צמודה אליו.

וזה לא הכל: דקה לפני שהסתיימה השנה חשפה ליאורה בבלעדיות את פרידתם של דני ורותם רופ וגם את בת הזוג החדשה של רופ, אף היא רותם (למשפחת לביב), זמרת צעירה כבת 30 שמפרסמת את שיריה והגיגיה בעמוד הפייסבוק שלה.

המלצת ליאורה: אל תמהרו למסד את היחסים ברבנות. אודה לכם אם תמשיכו לספק לי חומרים.

דניאל פרץ ונועה קירל  (צילום: פרטי)
דניאל פרץ ונועה קירל (צילום: פרטי)