הם היו הזוג האידיאלי לכאורה. הוא: ניר ויצמן, הבעלים של רשת מלונות בראון המשגשגת. היא: מיכל הקטנה, מלכת הילדים. הם היו נשואים באושר ובעושר במשך 16 שנה ואף שהשניים חובקים שישה ילדים משותפים, הם מתגוררים עכשיו בשני חדרי אירוח שונים.

גם מורן בן אסולין, הכלה שהרעידה מדינה שלמה בשמלה שחשפה יותר מטפח, ובעלה, איתמר, נפרדו במאי השנה, אחרי כשבעה חודשי נישואים בלבד. בחודש אוקטובר שעבר השתלטה בן אסולין על המיקרופון של עומר אדם, והצהירה: “אמא'לה איזה יפה אני, אבא'לה איזה שווה אני". השניים כבר עשו צעד דרמטי ביותר והסירו ברשתות החברתיות את התמונות המשותפות.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: אור גפן)

נס לא קרה גם בזוגיות של אשת הטלוויזיה נסלי ברדה ובת זוגה, אירית מגל. ברדה הודיעה בחודש יולי השנה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ומגל, זוגתה זה עשר שנים, החליטו להיפרד. השתיים התחתנו ב־2018 אחרי כמעט חמש שנות זוגיות. כשנתיים לאחר מכן הן גם חבקו ילדה משותפת.

הפרידה הכואבת ביותר הייתה, גם כן ביולי הארור, בין השחקן אלון נוימן וכוכבת “ארץ נהדרת" עלמה זק. זה קרה אחרי זוגיות יציבה במשך 20 שנים, בהיותם הורים לשתי ילדות משותפות. בני הזוג לשעבר אמרו ל"מעריב": “ההחלטה על הפרידה התקבלה בהסכמה רחבה. מאחלים למדינה להגיע להסכמות ברוח טובה לפחות כמונו". וליאורה תוהה, מעניין מה היו אומרים על זה הטורטלים.

המלצת ליאורה: בחודש דצמבר 2023 מרקורי צפוי לבצע נסיגה חמורה. תשמרו על הזוגיות מכל משמר!

עלמה זק, אלון נוימן (צילום: אביב חופי)
עלמה זק, אלון נוימן (צילום: אביב חופי)