כוכב הרשת עדן דניאל גבאי שוחח עם איריס קול ב-103fm על שירו החדש - "תשים ת'שיר", שמספר גם על מערכת יחסים רומנטית שהייתה לו עם גבר בארון. בשנה האחרונה הפך הוא מתופעת רשת מטאורית לכוכב שמבסס את מעמדו לאט ובטוח בעולם הבידור הישראלי במהלך השיחה עם קול סיפר על העבר ושיתף איך הכול התחיל מסרטון קצר בטיקטוק. תחילה הסביר על שירו החדש שנכתב על האקס שלו: "הוא בארון ולא מתכוון לצאת משם והבנתי את זה בדיעבד אחרי. החלטתי לסיים את זה". הוא ציין כי "זה קצת החזיר אותי לארון, אני לא אסתיר את הזוגיות שלי, אז החלטתי להתמודד עם זה בדרך קצת יותר יצירתית לכתוב על זה שיר".

בהמשך נזכר בתחילת הדרך ובאמונה שהוא יצליח להתברג בתעשייה. "תמיד ידעתי שזה יקרה, שאני לא אוותר. זה הרצון הזה שכולם יכירו בכישרון שלי, שאני אצא איתו, שאני אעשה איתו משהו", אמר. "להגיד לך שלא התייאשתי באיזשהו שלב? התייאשתי, הלכתי ולמדתי עיצוב גרפי בשנקר כי אמרתי שזה כבר לא יקרה. אבל ידעתי שבאיזשהו שלב זה כן, זה תמיד הדהד שם", הוסיף. במהלך השיחה, גם התייחס לסרטון שהביא לו את הפריצה. "זה היה ביום שישי, אימא שלי הכינה שניצלים, ואמרתי 'איזה מצחיק זה להעמיד את הפלאפון ולעשות, למה את לא נוגעת בבשר יפה שלי ולאכול את השניצלים', והעליתי אותו. פתאום קמתי וראיתי מלא צפיות ולייקים. אמרתי 'איזה מגניב, יש קהל לדבר הזה'", סיפר.

דניאל גבאי עוסק בפעילות רבה, ובין היתר גם מדגמן לחברת ההלבשה fix. "האמונה בי ולשים אותי בבגדי נשים עם זקן ועם פאה בתקופה שאנחנו נמצאים בה, זה בכלל מהמם", אמר בהתרגשות. הוא הודה כי התקופה במדינה "לא פשוטה בכלל. אתמול ראיתי 3 סרטונים שבכיתי בגללם על ילדים שמרביצים לילד. הלכתי לישון נורא מאוחר כי לא הצלחתי להירדם. אף אחד כבר לא מסתדר עם אף אחד. ילדים מרביצים לילד, אנשים מנפצים שמשות של מכוניות, אנשים התחרפנו, משהו פה נהיה מפחיד מאוד".