הזוג מ"חתונה ממבט ראשון" שזכה מאיתנו בתואר "החמודים של העונה" הם כמובן רז איתן ועינב כפיר, שהצליחו בשקט ובצניעות לרקום את מערכת היחסים שלהם לעיני המצלמות, וגם מחוץ להן. אלא שעל אף שנראה היה לכולנו על המסך כי השניים הם מים שקטים שחדרו עמוק, נראה שגם יש בהם הרבה מעבר. 

פגשנו את הזוג היפיפה של התוכנית באירוע הסיום החגיגי, שהתקיים במלון הדירות "The Levee", שם נזכרנו יחד איתם בפרקים ששודרו, בלבטים שצצו ביניהם במהלך הצילומים - וגם את אלה שאחר כך התעוררו על הספה בסלון כשצפו יחד בעצמם. צפו:

ריאיון עם רז איתן ועינב כפיר - "חתונה ממבט ראשון" (צילום :שי רגב)

בתור התחלה אגיד לכם מזל טוב עד שנגמרה התקופה הזאת...
רז: "תודה. גם אנחנו הכי הרבה זמן בצללים".

אז אם כבר העלת את זה, איך היה באמת להחזיק את מערכת היחסים כל כך הרבה זמן מתחת לרדאר?
רז: "זה קטע, זה משהו שחששנו ממנו אבל זה עבר בשלום ומהר, שלושה חודשים עברו ממש בטיל, לא?"
עינב: "זה עבר מהר ולאט בו זמנית, זה מרגיש שהתחלנו את זה לפני תקופת חיים אחרת אבל זה כן עבר מהר. זה היה מאתגר ולא פשוט, גם באינדיבידואל וגם ביחד, אבל שמחה שיצאנו מזה ככה". 

איך זה בעצם לצפות בכל תהליך ההתאהבות שלכם מהצד?
עינב: "מרגש. גם עכשיו בכיתי את חיי, זה פשוט היה מרגש. לחזור לרגש, להתחלה, לפרפרים, לרגע הזה שאת מבינה שפתאום יש פה משהו ואולי זה לחיים". 
רז: "זה מאוד לא פשוט לצפות בעצמך אבל צריך להסתכל על זה כהזדמנות, מי זוכה לראות את עצמו בתחילת הקשר? זה סופר קיצוני, אינטנסיבי. אני שם לב על עצמי, רואים אותנו גם עם תשישות וחולי של חורף, בפיזי שחררנו שנינו די מהר ויותר העמקנו במה רואים ואיך רואים ואיך אנחנו, אז אפשר ללמוד מזה".

בטח ראיתם את זה יחד בסלון, היו גם קטעים בטח יותר קשים לצפייה, זה עורר ביניכם איזשהם ריבים, ויכוחים, החזיר אתכם אחורה?
רז: "אצלי ממש לא. הקושי היחיד היה שזה בית מאוד חברותי ותמיד זו צפייה המונית וכמעט אף לא רק שנינו לבד. הקרנות בגג, זה דרש מדי פעם להקדיש גם צפייה שנייה כדי להבין רגע מה ראינו".
עינב: "היו רגעים לצפייה שאולי קצת התאכזבנו מהם או שהיינו רוצים לראות קטעים אחרים שלא הראו וזה עורר בינינו קצת אמוציות. אבל תמיד ידענו לדבר את זה ולתקשר את זה. בהתחלה לכל אחד מאיתנו היה קושי עם עצמו, תחושה שאולי אנחנו מתפספסים ואולי מראים רק את הצדדים היותר שקטים ורגועים ולא את כל האש והסערה שיש בנו אז שם היה קושי". 

רז איתן ועינב כפיר (צילום: צילום מסך קשת 12)
רז איתן ועינב כפיר (צילום: צילום מסך קשת 12)

אחד הדברים שהצפתם גם בתוכנית היא העובדה שאתה חי שעות של לילה ואת חיה שעות של יום, איך הצלחתם לגשר על הפער?
רז: "מה שיפה זה שלמרות הפערים האלה עדיין יש מצבים שנגיד יש לה יום חופשי בשבוע בתור מורה ויש את החגים. מה שהיה לי קשה זה שהיו לי דברים שהיו קבועים בלו"ז, עוד לפני שקיבלתי את המעטפה בכלל, והיה לי קשה להזיז אותם - כל מיני חנוכה או מחזות זמר שניגנתי בהם, אז זה ממש השתלב לא טוב עם הצילומים, אבל ברגע שהבנו שאנחנו ממשיכים את זה קדימה אז התחלתי לנהל את הלו"ז שלי יותר בגמישות כדי להתאים לקשר שלנו. ויש מי שגם יגידו שזה חיובי מהמקום של להתגעגע וכן היא הייתה מחכה לי והיינו מעמיקים את הקשר אחרי המצלמות".

שאלה שהייתי חייבת לשאול אותך, עינב, את מורה - איך זה מתקבל בכיתה? את עכשיו מורה מפורסמת... 
עינב: "נכנסתי לכיתה שאני מכירה כבר משנה שעברה והם מאוד קרובים אליי, אז הם היו הכי חמודים. חלק אמרו שהם צופים בתוכנית ומאוד גאים בי ומתרגשים וחלק אמרו שהם לא צופים ושהם רוצים לשמור על הפרטיות שלי, שזה גם מאוד מוערך ויפה. האמת שלא ידעתי איך לגשת לזה, לא ידעתי אם לבוא ולפתוח את הדברים ואמרתי שאני אגיע וארגיש. בסוף פתחנו על זה כי הם רצו לדבר ושאלו מלא שאלות, אמרתי להם שנשים הכל על השולחן כי אין פה קשר רגיל של מורה ותלמידים. הם ראו אותי במצבים מאוד חשופים ורגישים ולמרות כל זה אמרתי להם שנשים את הגבול שלנו בחלל שלנו בחדר הסגור שנשמור עליו בנינו. זה קשה, לא פשוט לעמוד מול כיתה ולהחזיק כשהם רואים את המורה שלהם ברגעים הכי אנושיים שלך". 

רז איתן, עינב כפיר (צילום: עידו נחליאלי)
רז איתן, עינב כפיר (צילום: עידו נחליאלי)

אתם עדיין לא גרים יחד, זה משהו שהוא על הפרק, מחפשים?
עינב: "כן, עכשיו נתחיל כי היינו צריכים להסתתר תקופה ארוכה".
רז: "בהתחלה זה היה שיקול מחושב של לנסות כמה שיותר לנרמל את הזוגיות, הכרנו בצורה מאוד לא טבעית ודווקא כן שנבחן את זה כמה שיותר רגיל. ואז איכשהו עבר הזמן וזה הוכיח את עצמו כחיובי הטיפה מרחק, אנחנו כן עדיין המון ביחד, ואז הגיעו השידורים ולחפש דירה שאסור לצאת יחד זה קצת היה בעייתי. עכשיו זה ממש הצעד הבא שלנו". 

תתחילו לחפש, בתל אביב זה לא פשוט בכלל...
עינב: "כן, לא יודעת אם זה יחזיק בתל אביב, אלא אם כן נגור בפח זבל". 

אז בואו רגע נדבר על העתיד, איך אתם רואים אותו, מה התוכניות?
עינב: "יש דיבור על ההמשך, בייחוד עכשיו כשיש אווירה של סיום באוויר אז אנחנו מדברים קדימה, איפה אנחנו רואים את עצמנו, להקים משפחה, איפה נגור, יש את הדיבור. אנחנו לגמרי רואה אותו איתי עד הסוף". 

חתונה אמיתית אתם חושבים שתעשו?
רז: "מסיבה כלשהי תהיה"
עינב: "לווא דווקא חתונה חתונתית, אולי איזה מסיבה על הגג"

יהיה ריקוד הרובוט? 
רז: "אני חושב שמאז פורים לא היה ריקוד הרובוט..."
עינב: "תכלס, התחפשנו לשני רובוטים"
רז: "איך לא? ידענו לצחוק על עצמנו עוד לפני שזה עלה".

עינב כפיר ורז איתן (צילום: באדיבות קשת 12)
עינב כפיר ורז איתן (צילום: באדיבות קשת 12)