מאז שזכתה ב"האח הגדול", יובל מעתוק מקבלת המון אהבה אבל גם המון ביקורת. אחרי שנפגשה עם המקום השני, סתיו קצין בתכנית "הדוח היומי" ברשת 13, שם התעמתה איתה בנוגע לזכייתה, כעת מעתוק מגיבה לראשונה על הזכייה, מבקשת תודה מתומכיה ויוצאת במסר לאחיה התאום: "קובי - הבאתי לך את הגביע".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעתוק שיתפה בתמונה שלה מרגע הזכייה וכתבה: "עם ישראל היקר, כשנכנסתי לבית האח הגדול דבר אחד עניין אותי - להעלות את המודעות לנושא ״אוטיסט זה לא קללה״ וקבלת האחר. מההתחלה שיתפתי את דיירי הבית ואתכם, עם ישראל, בזה שאני אחות תאומה לקובי - ילד בעל צרכים מיוחדים. שיתפתי איך זה לחיות לצד אחי התאום, ממקום של גאווה. אתם עוצרים אותי ברחוב ומשתפים אותי שאתם יותר מודעים לנושא, שאתם גאים בכל המלאכים האלו, ואם יש לחלקכם בני משפחה בעלי מוגבלויות - אתם לא מתביישים בהם. זה שווה לי הרבה יותר מהזכייה!".

יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)
יובל מעתוק, זוכת האח הגדול (צילום: מיכה לובוטון)


"נפלה בחלקי הזכות להיות הקול של אותן הנשים שחוו מקרים לא פשוטים עם גברים. מסתבר שהרבה מאיתנו, הנשים, חוו דברים דומים, והיום - בזכות המסע שעברתי בבית האח הגדול - אני מעריכה את עצמי יותר ויודעת שיש לי את הכוח לעזור לכן. כי אנחנו שוות! הפקת האח הגדול - תודה שעזרתם לי להגשים חלום שחלמתי אותו במשך 8 שנים! אתם גדולים מהחיים! ומכאן חשוב לי להגיד - אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם! אז עם ישראל, הגיע הזמן שלי להודות לכם על הכול, תודה שהכנסתם אותי לסלון בבית שלכם. תודה שתמכתם והצבעתם. פשוט תודה על אהבת חינם. 

יובל מעתוק (צילום: ניר פקין)
יובל מעתוק (צילום: ניר פקין)