בתחילת השבוע בישרה כוכבת העונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון", מעיין דורי, כי היא מצאה אהבה ונמצאת כבר כמה חודשים מתחת לרדאר בזוגיות יציבה, כשאת בר המזל היא מסרבת לחשוף לעת עתה. אלא שעוד לא הספקנו לעכל את הבשורות המשמחות על הזוגיות, וכעת מעיין דורי מבשרת על פרידה נוספת. 

דורי כזכור עזבה לפני מספר חודשים את תל אביב, אחרי שנים בהם התגוררה בעיר הגדולה ועברה לצפון הארץ, לזכרון יעקב, עם המון חששות וקושי בניסיון לפתוח דף חדש. אלא שהחיים במקום החדש, הביאו איתם גם אהבה חדשה, וכעת הגיע הזמן לחזור אחורה, שוב למרכז. את הימים האחרונים בילתה דורי באריזות תכולת ביתה בזכרון יעקב והיום היא כבר עושה את דרכה לקורת גג חדשה ביפו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מעיין דורי חושפת זוגיות חדשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי חושפת זוגיות חדשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


דורי שיתפה על תהליך הפרידה וכתבה: "לפני שבעה חודשים עזבתי את תל אביב אחרי שמונה שנים לזכרון יעקב. זו הייתה החלטה שבאה מהבטן, והייתה כנראה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות לעצמי". עוד הוסיפה: "הפרידה מהדירה אז הייתה קשה ומורכבת בדיוק כמו שהלב והנפש שלי הרגישו באותה תקופה. עכשיו אני נפרדת מהקסם הזה ששהיתי בתוכו בשבעה חודשים בחיוך שלם ובשמחה גדולה על האומץ שהיה לי לעשות את זה אז ועל כל מה שקיבלתי בזכות זה, שגורם לי לחזור שלווה, ושלמה אף יותר עכשיו".

מעיין דורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)