מאיה קיי וגל רובין הפכו כזכור לצ'ילבות מושבעות כשהתמודדו יחד בריאליטי "הישרדות" , בין היתר על ליבו של טל מורד, שהפך לבן זוגה של קיי כבר על האי. כמו כן, רובין הייתה חתומה על מהלך ההדחה של  קיי, כשגרמה למורד לרשום את שמה של אהובתו על הפרק במועצת השבט. 

הריאיון שהפגיש בין מאיה קיי וגל רובין (צילום :באדיבות רשת 13)

כזכור, אחרי שהסתיימו הצילומים העוינות בין השתיים לא נגמרה, החלו חילופי עקיצות הדדיות ברשתות החברתיות ואף איומים מצידה של רובין כי תחשוף מסרונים אישיים שלה עם מורד. אלא שמאז כבר עברו הרבה מים בנהר, קיי ומורד ניהלו מערכת יחסים פוטוגנית ואף הספיקו בימים האחרונים להיפרד ולהפריד כתובות, ועם זאת נראה כי מאיה קיי לא שוכחת ולא סולחת לגל רובין.

הדוגמנית עלתה אתמול (רביעי) לשידור בתוכנית "הדוח היומי" עם קובי מחט, במסגרת צילומי קמפיין שערכה יחד עם אימה לחברת קוסמטיקה מובילה, ודיברה בין היתר על הפרידה הטרייה. אלא שלקיי ציפתה הפתעה שאליה היא לא הייתה מוכנה - כשבאולפן ישבה לא אחרת מהיריבה המושבעת שלה שהצטרפפה לשיחה. 

גל רובין, מאיה קיי, טל מורד (צילום: מיכה לובטון)
גל רובין, מאיה קיי, טל מורד (צילום: מיכה לובטון)

אי אפשר היה לפספס איך נפלו פניה של קיי  כשגילתה כי גל רובין פונה אליה באוזניה, אלא שרובין הפתיעה ונראה כי פניה לשלום כשאמרה: "אני חושבת שאת מדהימה וזה לא פשוט להיות בזוגיות מתוקשרת, אתם מדהימים ואת עושה עבודה חרוצה, אני מתרגשת קצת, אני תמיד הייתי בטוב איתם על מלא". בתגובה ענתה קיי: "תודה רבה", ובמקריות או שלא, פתאום נפלה לה האוזניה.