ניקול ראידמן vs יעקב מרגי

הממשלה הנוכחית מספקת כמעט מדי דקה רגע קסום ושובה נפש ולב. כך, למשל, שר הרווחה מש"ס, יעקב מרגי, שהביע חרדה לגורל הילדים שגדלים במשפחות להט"ב וקבע: "העברת ילד למסגרת משפחתית חד־מינית יש בה כדי להוסיף לחייו מורכבות נוספת".
האמירה ההומופובית של מרגי הגיעה גם לרדאר של האושיה נטולת המעצורים ניקול ראידמן, שרוב חבריה משתייכים לקהילה הגאה. היא מיהרה לאינסטוש כדי להסביר למרגי ולקהילה שלו שהוא התעסק עם הקהילה הלא נכונה, ולא שכחה לתייג כמובן את היו"ר המוצהר, אמיר אוחנה.

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)

מאי גולן vs רני רהב

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן, שלחה לרני רהב מכתב התראה לפני הגשת תביעת דיבה ודרישה לפיצויים של 80 אלף שקל. במכתב טענה גולן שרהב שם לו למטרה "להכפיש, להסית, להשפיל אדם בעיני הבריות ולעשותה מטרה לשנאה וללעג מצדם, לרבות בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסים לה". רהב, למי שלא עקב, כינה את גולן "סוג של מפלצת שרודה באזרחיה" והמליץ "לאשפז אותה בכפייה". היא מצדה הגיבה: "רני, בונבון של גועל שכמוך, שיהיה לך ברור - אני פלורה מאי בדרה גאה. ואתה יכול להגיד את השם המלא שלי עוד 1,000 פעם, אני גאה בו יותר משאתה תהיה גאה בזהות שלך".

במכתב התגובה למכתב ההתראה, הפליא רהב בפואטיקה צרופה: "כל אדם בר דעת יודע כי רני רהב, אשר גדל והתחנך בעיר רמת גן, הוא אומנם ממוצא אשכנזי, אך עירקי לכל דבר ועניין ומצדיע יום־יום לישראלים ממוצא עירקי על גאונותם המתמטית, על טוב לבם ועל המאכלים המופלאים שהם מכינים. לצערי הרב מרשתך היא זאת שפגעה בכל ישראלי ממוצא עירקי שמכבד את עצמו".

מאי גולן, רני רהב (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב,יונתן זינדל פלאש 90)
מאי גולן, רני רהב (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב,יונתן זינדל פלאש 90)