ליהיא גרינר vs אדל בספלוב

הפיצוץ ברשת בין מלכת ההשקות לדוגמנית פרץ לאחר שגרינר האשימה את בספלוב בהסתרת האמת מאחורי הצלחתה בירידה במשקל. והיה לה גם נימוק: לטענתה בספלוב מקדמת את הירידה הדרמטית האחרונה שלה במשקל ומציגה רזון מעורר קנאה מבלי לחשוף את השימוש שלה בזריקות הרזיה.

בספלוב לא נשארה חייבת, והשתלחה בגרינר בפוסט שבו היא רומזת על כך שדבריה של גרינר נובעים מקנאה טהורה על כך שהיא רזה וחטובה וגרינר, איך לומר, קצת פחות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה HOT)
ליהיא גרינר (צילום: רפי דלויה HOT)

אדל בספלוב vs דורין אטיאס

בספלוב גם התקשתה להישאר אדישה לדברים שהטיחה דורין אטיאס במשפיעניות רשת על כך שהן מעדיפות קרמים וקודי קופון על פני אג'נדות, ורווחים אישיים על פני קידום ערכים חברתיים ופוליטיים, וקינחה באמירה: "אתן מוכרניות הכי זולות, אתן לא משפיעניות".

גם במקרה זה לא נשארה בספלוב חייבת, דחתה את טענותיה של אטיאס ותייגה אותן כ"קנאה חסרת בסיס". היא טענה שלכל אחד יש הזכות לבחור את סוג העבודה שהוא עוסק בה והגנה על מאמציה והחריצות שלה בתחום שבחרה. "אני אעשה מה שבא לי ואת לא תזלזלי בנו - המשפיעניות". עוד קיסם למדורת הסכסוך הוסיפה בספלוב כשכתבה לאטיאס: "להזכירך, עשית קריירה על לפתוח פה על סלבס והלבוש שלהם ומעולם לא זלזלתי בעבודתך או בפרנסתך. אין צורך להשתמש ברדיו שלך כדי לנסות ולהרים את עצמך דרכנו".

דורין אטיאס, אדל בספלוב (צילום: אור גפן,רפי דלויה)
דורין אטיאס, אדל בספלוב (צילום: אור גפן,רפי דלויה)

ליהיא גרינר vs מותג המחטבים

לגרינר סכסוכים אינם זרים, והיא פינקה באחד גם את שותפתה במותג המחטבים "באני טאמי". זה קרה באפריל האחרון, לאחר שגרינר הגדילה לעשות והתפשטה בתוכנית של פאולה וליאון תוך שהיא מציגה לצופים את העובדה שהיא לובשת את מחטב החברה מתחת לבגדיה.
בעקבות הסכסוך, תובעת גרינר מהחברה שני מיליון שקלים, ואף קינחה במטאפורה כשנדרשה להתייחס לעניין: "זה נושא רגיש, אני עדיין לא מוכנה לדבר על זה. אפשר להגיד שאני עוברת גירושים ולוקחים לי את הילד".

ליהיא גרינר מתפשטת באולפן (צילום: צילום מסך קשת 12)
ליהיא גרינר מתפשטת באולפן (צילום: צילום מסך קשת 12)