עם כניסת השנה החדשה ואחרי 15 שנות נישואין ושלושה ילדים משותפים, קובי מימון ואשתו קרן התגרשו בסוף השבוע האחרון בבית הדין לרבנות. רגע אחרי הגירושים שיתפה קרן: "גירושין, אפשר אחרת", ואמש, עם צאת השבת, שיתף מימון תמונה שלו צועד מחובק עם גרושתו הטרייה, ושיתף: "אתמול יצאנו מהרבנות עם דמעות בעיניים. דווקא חשבנו שנצליח לעשות צחוקים ולדלג על האירוע. אז חשבנו".

"דווקא הרבנות הפתיעה לטובה, על אף כל הסיפורים והשיתופים מסביב. הם היו רגישים, עדינים ומתחשבים ומאוד עזרו לנו כשהתפרצנו בבכי. החלק המרגש היה החיבוק המנטלי והרוחני והפיזי שקיבלנו אחד מהשנייה. כן, לא הסתדרנו, נאלצנו להיפרד. אבל עם הבנה עמוקה שזכינו. זכינו להתאהב ולגדל 3 נסיכים והם המתנה שלנו במסע הזה. המסע המשותף לחוד וביחד רק מתחיל. עם כמה הבנות ברורות שאיתן יוצאים לדרך, שימו את הילדים תמיד במקום הראשון, אל תנהלו דרכם ריבים".


עוד הוסיף וכתב מימון: "אל תשברו את לבם, אלא החזיקו אותו ברוך ובעדינות. דברו רק טובות אחד על השנייה בנוכחותם. הזכירו להם שכוח המשפחה הוא החזק ביותר והעוטף ביותר לא משנה מה קורה בדרך. שמרו על כבוד אחד של השני גם אם זה קשה. תיראו אתכם בעיניי ילדכם זה יעזור לכם לשמור על טוהר המידות מולם ומול כולם. גירושין זה לא סוף העולם זו כן התחלה חדשה. נצלו את השבר והקימו בנפרד וביחד במשפחתכם משהו יציב. שנו את הסמנטיקה, לא פירקתם משפחה רק סיימתם את הזוגיות. החברות יכולה להישאר ולצמוח לכיוונים חדשים. כבדו את המשפחות מסביב כי לנצח שתי המשפחות משני הצדדים זו משפחה אחת גדולה לנצח עבור ילדכם. יש הרבה מה להגיד ומלא מחשבות עוברות... הזמן יעשה את שלו אך המטרה היא משותפת: הילדים. תודה על מסע מדהים".

קובי מימון (צילום: רפי דלויה)
קובי מימון (צילום: רפי דלויה)