לפני ארבעה חודשים נסגר סופית תיק החקירה החדש נגד אייל גולן בעקבות חוסר ראיות, הזמר הבטיח שכשכל זה יהיה מאחוריו הוא יערוך סעודת הודיה. אמש, לפני כניסת יום כיפור, קיים הזמר את הבטחתו וחגג עם מקורבים ובני משפחה, ביניהם דניאל גרינברג וילדיו, סעודת הודיה בעקבות החלטתה של הפרקליטות לסגור נגדו את התיק לצמיתות, כשהתייחס לראשונה לסגירת התיק כשהוא משתמש במילותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני רוצה להגיד תודה גדולה לבורא עולם שזכיתי השנה הזאת לגרום לאנשים להבין את מה שאני מבין שנים, לא היה כלום ואין כלום באמת שנים על גבי שנים אני סוחב את הדבר הזה וזה סוף כל סוף נגמר וזה מאחוריי, תודה לאל ברוך השם". אני רוצה לברך את כולכם לשנה טובה לכל אהובינו לחיילי צהל ולכוחות הביטחון שיחזרו בשלום הביתה. תודה שאתם איתי ומרימים אותי כל פעם מחדש. שיהיה לכולם חתימה טובה ושנה מבורכת", אמר גולן.

אייל גולן על סגירת התיק נגדו: "שנים על גבי שנים אני סוחב את הדבר הזה. לא נפל רבב במעשיי" (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן, התייחס לקאמבק עם דניאל גרינברג, שנכחה כאמור בסעודה: "זכיתי בזמן הזה לעשות שלום בית, ואם אני מסתכל על הכל מהכל זה התקופה הכי שלמה בחיים שלי, הייתי עכשיו בקיסריה ועלו לבמה והביאו לי אותות זמר השנה, שיר השנה , זה פחות מעניין אותי, מה שמעניין אותי זה אהבת הקהל וזה יותר חשוב לי מכל האותות והמופתים ושנמשיך לשמח את עם ישראל". עוד הוסיף ואמר: "היה לי חשוב מאוד שהקהל ידע שלא נפל רבב במעשיי ואני מודה לבורא עולם על שהאמת יצאה לאור". 

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)