רגע אחרי צאת יום כיפור מציינת ספיר בורגיל כמות מכובדת של 200 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. כעת היא מודה לעוקבים החדשים ומסכמת את שלושת החודשים ב"האח הגדול", ששינו את חייה. בורגיל לא מתביישת להצהיר על עצמה שהיא נועדה לגדולות ומבטיחה כי בקרוב תביא קבלות להוכיח לכולם.

"יש דברים שחלמתי עליהם בשנה שעברה ויש דברים שבתוכי ידעתי שאשיג, זה רק עניין של זמן. את האמת, לא חשבתי שבשלושה חודשים זה יקרה, לרגע אחד החיים נעצרים, אתה גר בחממה עם אנשים שלא חשבת בחיים שתפגוש. נכנסתי אחרי החלום להשלים עם אחי, חלום להצליח לשנות לעצמי את החיים, אבל לטירוף הזה לא ציפיתי".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ספיר בוגריל, האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ספיר בוגריל, האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)


"השנה הזאת הביאה איתה אנרגיות שלא חשבתי שאפשר עוד לייצר אחרי כל כך הרבה כישלונות שחוויתי. להעז ולא להפסיק להאמין משפט שליווה אותי הרבה בדרך, השנה קיבל משמעות אחרת, הלכתי אחרי הפחדים שלי והשארתי צל לספקות, את השנה אני פותחת עם חוויה שלנצח תהיה חלק ממני, יוצאת חזקה יותר, בטוחה יותר, מצולקת, רגישה ולא מפחדת מכלום. לא מתביישת להגיד שנועדתי לגדולות זה רק עניין של זמן עד שאביא את הקבלות. תודה שהאמנתם בי, תודה על הזיווג שלי משורש הנשמה, ותודה על מאתיים אלף עוקבים".

עברו לגור ביחד. ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום: אור גפן)
עברו לגור ביחד. ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום: אור גפן)