יום כיפור נגמר בסליחות וחרטה אבל הסכסוכים בביצה רק מתחדשים ומתווספים, ואל לרשימת הצ'ילבות החדשות בתעשייה מצטרפים אסי בוזגלו ודניאל עמית. כוכב הבוזגלוס ואשתו עדי שיתפו עם צאת יום כיפור סרטון שת"פ לתוספי מזון, וכוכבת הרשת ואושיית המתכונים הידועה, לעגה לסרטון ששיתפו בני הזוג.

עמית שיתפה את הסרטון וכתבה בהומור ציני האופייני לה: "אני אף פעם, אף פעם, בכל החיים שלי, לא ראיתי דבר יותר טוב ואיכותי מהסרטון הזה". בני הזוג בוזגלו נחשפו לביקורת המלגלגת של עמית וכמובן שאסי החליט שלא לשתוק לאור ההומור על חשבונו וקם למתקפה. 

דניאל עמית נגד אסי ועדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית נגד אסי ועדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אתמול אני ועדי העלנו סרטון בפיד המשותף, אחרי שעתיים פתאום אני רואה שדניאל עמית העלתה את הסרטון שלנו בהלצה עלינו לקהל העוקבים שלה. אני יושב וחושב מה גורם לבן אדם לעשות דבר כזה, ועוד אחרי צום שייצא בדיוק לפני שעה. והכי הזוי שהיא קולגה מהתעשייה. או לפחות ככה אקרא לה", כתב בוזגלו.

עוד הוסיף: "אני לא מכיר את דניאל אישית, הבנתי שהיא מתעסקת באוכל, ושהיא טובה בזה, יום אחד יצרתי איתה קשר, הצעתי לה לבקר במסעדה שלנו בירושלים בתשלום, היא לא באה בסוף, זאת ההכרות היחידה שלי איתה. אני רואה המון סרטונים חלקם טובים וחלקם לא עוברים מסך ואף פעם לא העלתי על דעתי לעלות על זה סטורי ולבקר את מי שעשה את זה , כי חלילה זה יכול לפגוע בפרנסה של מישהו. אני ועדי באמת מנסים לחשוב על סיבה למה בחורה מנסה לפגוע בקולגה שלה או בפרנסה או שפשוט יש סיבה אחרת. זה כמו שאעלה את אחד מסרטוני האוכל שלה, אצחק ואלגלג עליו. אני בחיים לא יכול לחשוב לעשות דבר כזה".

"אני ועדי לא נצטרף להכפשות ולא נטנף כי כבר שיחררנו מאנשים שרוצים לפגוע ולעשות רע. אנחנו לא מתכוונים להתחיל במלחמות וטינופות מול קולגות מול מי שרוצה לעשות רע, ולצאת מגניב על חשבון האחר", כתב והוסיף פנייה ישירה לפודיז: "ולך דניאל, אני אומר אני לא מתכוון להתעמת איתך, נהפוך הוא, מאחל לך זיווג הגון ושיום אחד יהיו לך ילדים שלא יצטרכו לקראו תגובות רעות עליך. מאחל לך את כל הטוב שבעולם".

אסי בוזגלו VS דניאל עמית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו VS דניאל עמית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)