זוכת "האח הגדול", יובל מעתוק שכבשה את הלב של כולנו ודיברה בפתיחות בבית "האח הגדול" על האירועים שחוותה בחייה, החסירה מאיתנו פרט כואב על הטרדה מינית שחוותה. היום השתתפה מעתוק בפאנל של התכנית "הדוח היומי" לצד יענקי ושיתפה באומץ רב על החוויה הכואבת שעברה.

"לאורך כל 'האח' פתחתי, חוץ משני דברים, גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, והעלה את זה לרשתות החברתיות, וסיטואציה מאוד קשה שאותו גבר בא אליי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו, ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו, וכשאמרתי לו שלא, שניהם אמרו לי 'מעתוק את לא שתית מספיק'".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק מפילה פצצה: "גבר צילם אותי בעירום ללא ידיעתי וחשף ברשתות" (מתוך רשת 13) (צילום :מתוך רשת 13)
עוד הוסיפה ואמרה: ״אני היום מרגישה הכי חזקה בעולם, הסיבה שלא פתחתי את זה ב'אח', כי באמת ההורים שלי לא ידעו, ולא סיפרתי כי קודם מבחינתי זה קובי. לא רציתי להפיל על ההורים שלי עוד משהו, וזה לא שהייתי מפילה עליהם תיק, שאלו אותי איך המשפחה הגיבה, אז יש את קובי ויש את מה שאני עוברת ואמא שלי בכתה ואמרה יובל אנחנו היינו עוזרים לך״. 

יובל מעתוק, קובי מעתוק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל מעתוק, קובי מעתוק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)