לפני כארבע וחצי שנים כוכבת "גולסטאר" נעמי נאם, התגרשה כזכור מבעלה המיליונר חיים הורביץ, מייסד ודירקטור בחברת CH Health ובנו של אלי הורביץ ז"ל, המנכ"ל המיתולוגי של חברת טבע. מאז הספיק הורביץ להינשא מחדש ונעמי הספיקה לפרוץ למסכים כשהשתתפה בריאליטי "גולסטאר נשים". 

אלא שלפני כשנתיים המסעדה בבעלותה של נעמי "ניטן תאי" נסגרה והיא ארזה פקלאות ועזבה את ישראל לטובת חיים חדשים בפוקט שבתיאלנד. לפני שנה וחצי היא נפרדה מבן זוגה אותו פגשה מיד אחרי הגירושים ומאז שמרה על פרופיל נמוך בנוגע לחייה הזוגיים. כעת ל-TMI נודע כי מזה כשנה שנעמי נאם הורביץ בת ה-48, מנהלת זוגיות יציבה, אותה היא שומרת הרחק מאור הזרקורים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נעמי הורביץ ובן הזוג החדש (צילום: פרטי)
נעמי הורביץ ובן הזוג החדש (צילום: פרטי)


אז חפרנו וגילינו כי לבן זוג קוראים מרטין, בן 40 גרוש פלוס ילדה, שנולד בארמניה ומתגורר בתאילנד ועוסק למחייתו בייצוא בגדים למקסיקו. נעמי ומרטין אף העבירו הילוך ביחסים ועברו לגור תחת קורת גג משותפת. על פי מקורביה של נעמי זה הדבר האמיתי, הם נשמות תאומות. מה עושה נעמי למחייתה מאז המסעדה התאילנדית שנסגרה? בארץ היא עדיין מבעליו של ספא תאילנדי במלון הילטון, אותו מנהלת בתה של נעמי ובפוקט היא עוסקת בנדל"ן ובבעלותה 40 יחידות סטודיו להשכרה. 

נעמי הורביץ אישרה את פרטי הידיעה.

נעמי הורוביץ (צילום: אסף קליגר)
נעמי הורוביץ (צילום: אסף קליגר)