כוכבת העונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון", שירי קופפרברג בת ה-40, הביאה לעולם לפני כחודש וחצי את בנה הבכור ארי, כאם יחידנית. כעת משתפת כוכבת ריאליטי האהבה ברשתות החברתיות, את הקשיים שהיא חוותה ועדיין חווה בהליך ההנקה: "אני עוברת חודש וחצי מאוד עמוסים ואינטנסיביים, יש משהו שרציתי הרבה זמן לדבר ולא ידעתי איך לגשת לזה, כל נושא ההנקה. אני ממש רציתי בהריון ועוד לפניו הייתה לי פנטזיה שאני אניק את הילדים שלי, את הילד שלי אבל ידעתי שזה לא דבר מובן מאליו, ולא תמיד מסתדר אבל ידעתי שאני אעשה הכל כדי שזה יצליח".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שירי קופפרברג על ההנקה (צילום :אינסטגרם)

עוד הוסיפה: "זה מלא קשיים היו לי מלא ימים בהתחלה וגם אפילו עד לא מזמן שאמרתי לעצמי די זה לא בשבילי, זה קשה מדי, זה אינטנסיבי, זה תובעני, אני מעריצה אימהות שעושות את זה לאורך חודשים ארוכים ומתמסרות לזה, זה לא פשוט בכלל. גם הנקה בבקבוק היא קשוחה וגם בה יש ספקות ושאלות, שתי האופציות לא פשוטות אבל מדהימות שתיהן. כל אמא היא אמא מדהימה לילד שלה, לא משנה איך היא בוחרת להאכיל אותו. לי עזר ששאלתי בנות שהניקו מה הטיפ שלהן ואמרו לי לקחת ייעוץ הנקה עוד לפני הלידה".

קופרברג סיפרה כי פנתה ליועצת הנקה לפני הלידה שנתנה לה כמה טיפים שגרמו לה לביטחון וידע ברגע האמת "גם ברגעים שהייתי לבד עם ארי, אחרי הלידה ידעתי איך לעשות את זה. איך לשים אותו עליי, למה לצפות וקיבלתי כלים והבנה שזה עזר לי. זה לא היה קל מהתחלה היו לי הרבה קשיים אני אפילו שילבתי בהתחלה עם תמ"ל, ולא הייתי בטוחה אם הוא שבע או לא, היו הרבה קשיים אבל היו לי כלים לדעת שאני עצמי באה עם הבנה וידיעה. החוויה האישית שלי בזה היא מדהימה והפגישה עם היועצת הנקה מאוד עזרה לי".

שירי קופפרברג בצילומי ההיריון  (צילום: אינסטגרם,צילום מסך)
שירי קופפרברג בצילומי ההיריון (צילום: אינסטגרם,צילום מסך)