אילנה אביטל ושלמה צח חגגו איחוד. לא מוזיקלי, משפחתי, כשהבן, עמית צח, הגיע לביקור מולדת. צח ג'וניור, 36, הוא מוזיקאי שחי זה עשר שנים בארה"ב וחתום בחברת תקליטים גדולה. ליאורה מזכירה לקוראיה הוותיקים ששלמה היה בעבר האילן בצמד אילן ואילנית.

אביטל, כמה טוב שבאת?
"הוא סוף־סוף הגיע לארץ. הנסיך הגדול שלי בא לבקר את אמא ואבא שלו. עמית שלי גר בלוס אנג'לס וחתם על הסכם מאוד גדול כזמר, מלחין, כותב ומעבד. קשה כשהילד שלך רחוק ממך כל כך, אבל הנה, הגיע לחגים. תמונה של פעם בשנה - איחוד לבבות".

עמית צח, אילנה אביטל ושלמה צח (צילום: פרטי)
עמית צח, אילנה אביטל ושלמה צח (צילום: פרטי)


> הח״כ לשעבר נורית קורן הגיעה לסניף הדואר ברח' סוקולוב בהרצליה כדי לשלוח חבילה. הפקידה בדלפק זיהתה אותה לפי שם השולח ושאלה אותה אם הייתה ח״כ בליכוד. קורן השיבה שכן ואף שיתפה את הפקידה בכמה מתחושותיה הציבוריות, אז והיום. קורן בתגובה: "השיחה הייתה אישית עם הפקידה ואת לא יכולה לפרסם את פרטיה".

> עופר רפאלי, 58, דוגמן עבר ובעל סוכנות הדוגמנות Mc2 model management, ואשתו השלישית מרים (מימי) רוט־רפאלי, 33, מצפים לבת. ראשונה שלה, שנייה לרפאלי, שלו יש גם בת גדולה, יסמין, מאשתו הראשונה מריולין ז״ל, שנפטרה לפני מספר שנים. רפאלי הוא גם סבא לשתי נכדות: סול בת 3 שנים ולונה בת ה־3 חודשים.

רפאלי, התרגשות שיא?
"שנה טובה ליאורה היקרה. חיובי. זה יקרה בנובמבר בעזרת השם, מתנה לאמא שלי שנפטרה, עדה רפאלי ז"ל. היא כל כך ביקשה את זה לפני שעצמה השנה את עיניה".

> לא בכל יום מצליחה דמות ישראלית לככב בין דפי העיתון הנחשב בעולם, אבל מי שזכתה בכבוד הזה היא בתיה עופר, פילנתרופית, אספנית אומנות ואשתו של איש העסקים עידן עופר. בתיה זכתה לכתבת פרופיל במהדורת סוף השבוע של "הטיימס" הבריטי, תחת הכותרת "המיליארדרית שתיעלה את האבל שלה לפעילות צדקה". בכתבה סיפרה עופר בגילוי לב על מותה של אחותה הצעירה, שרון, בגיל 26 ממחלת כליות. "זה היה נורא, לא חשבתי שאאבד אותה", סיפרה עופר והוסיפה כי מות אחותה גרם לה להבין כי היא רוצה לעסוק בפעילות צדקה. "יש לכך חלק מהותי במסע שלי", אמרה. עוד סיפרה עופר כי בשנות התיכון למדה בדרום אפריקה, עקב שליחות אביה, שם הייתה קורבן לבריונות של בני נוער מכיתתה. היא אף תיארה בגילוי לב את תופעות הלוואי שמהן היא סובלת בעקבות גיל המעבר. הכתבה הגדירה את עופר כאחת הדמויות המשפיעות בעולם האומנות של לונדון.