הנכווה ברותחין נזהר בצוננין? רק בשנה שעברה ניצל השחקן נירו לוי ממוות בתאונת אופנוע קשה, והנה השבוע הוא נצפה צועד ברמזור אדום כאילו כלום. התצפיתנים של ליאורה קלטו את לוי בשישי בכיכר דיזנגוף.

ליאורה פנתה פעמיים ללוי, שבחר שלא להגיב.

נירו לוי (צילום: פול סגל)
נירו לוי (צילום: פול סגל)

> אחרי הטיול המוצלח של אודיה קורן, נתן דטנר ובני זוגם לפינגווינים בדרום אמריקה, החליטו החבר'ה לטוס לאקוודור. הפעם זה לא ממש עבר חלק ונראה ממש מתאים להצגה שקורן מככבת בה בקאמרי, "מה קרה לעולם". "בכרטיס הטיסה היה כתוב 5 שעות למדריד ואז שעתיים קונקשן לאקוודור. אז היה כתוב", כתבה קורן בדף הפייסבוק שלה. "בפועל המראנו למדריד אחרי 18 שעות (!!!) דיחוי שבהן פקדנו כל פינה, לאונז' ומכונת שתייה בנתב"ג. לא הלכנו הביתה כי איבריה, ממש כמו המטרו, אמרה שעוד מעט הטיסה יוצאת ולא לדאוג. באמת לא דאגתי. גם כשהבנו שלא נגיע לקונקשן לא דאגתי. למה לטוס היום אם אפשר לדחות למחר. כשהגענו בשתיים בלילה למדריד חיכינו למזוודות שייצאו".

כאן ממשיכה קורן בשלל חוויות ההמתנה ואיבוד המזוודות, כולל רגע אופטימי. "יצאה לי שעורה בעין, כנראה מרוב מאמץ לראות את החלק הטוב בסיפור". ויש גם מוסר השכל: "לשים airtag/smartag במזוודה גם כשאין קורונה, זה עוזר מול הגויים".

קורן, מה קרה לעולם?
"אכן היה עיכוב, אבל המזוודות הגיעו, הכל טוב".


> ליאורה ומיקי פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן, חגגו יום הולדת עם כל המשפחה באתונה. אצל הפדרמנים זה תמיד בצנעה ובסטייל. הם גם שלחו תגובה גנרית מהדובר שלהם לבקשתה של ליאורה לשיתוף בחוויה: "אנו לא מתייחסים לחיים הפרטיים של המשפחה".