מזל טוב לאסתי לי פז מ״האח הגדול״ ולבן הזוג שלה בשנתיים האחרונות, ליאור פירסט־רבי, שילדו תאומים. לי פז התפרסמה בעונה השביעית הסוערת של "האח הגדול" שבה נלחמה עם אושיות דוגמת עומרי בן נתן, קסניה טרנטול, דודו כהן מעפולה, שי מיקה יפרח ושי חי. לי פז איבדה לפני כ־20 שנה את אמה ואחיה שנפטרו ממחלת הסרטן.

לי פז, היולדת והתאומים מוכנים כבר לישיבה בסוכה?
"מאז שאיבדתי את אמי ואחי ז״ל תמיד שיוועתי להקים משפחה משלי שתמלא חלק קטן מהחלל שבלב. אחרי מספר ניסיונות להיכנס להריון והליך לא פשוט, נכנסתי להריון עם תאומים, בן ובת. לא הצלחתי למצוא שם לילד שיצא ממני וזה הרגיש מוזר. לכאורה אמא אמורה לדעת מה השם של הילד שלה".

בסוף, הבנתי, החלטת לקרוא לבן על שם אחיך?
"נכון. קצת לפני הברית חלמתי שאחי אריאל ז"ל אומר לי 'אני רוצה לבוא איתך'. בחלום ניסיתי להבין למה הכוונה. אבל כשהתעוררתי היה לי ברור שאם אקרא לילד על שם אחי אריאל, אוכל לקחת אותו איתי ולשמוע את הסביבה קוראת בשמו, מזכירה אותו ולא שותקת מרוב כאב. אבל אין מרפא מלשמוע את השם שלו איתנו שוב".

אסתי לי פז ובן זוגה (צילום: פרטי)
אסתי לי פז ובן זוגה (צילום: פרטי)

> אחרי ההצלחה הגדולה של הסדרה "דנה קמה", על חייה של הדיווה, דנה אינטרנשיונל, שהוכתרה כסדרת השנה והביאה את הטלוויזיה הכי אמיתית שעושה בית ספר למחוננים לכל סדרות הריאליטי, הגיע הגל של רבע שעת התהילה לכוכבי הסדרה האחרים. האחות לימור כהן השתתפה בקמפיין השנתי של איגי, למען הקהילה הגאה, לצד כוכבת הרשת אביה פרחי. לפי ההבזקים הראשונים שהגיעו לליאורה, זה הולך להיות מצחיק ומפתיע כמו בסדרה. והכל כמובן בהתנדבות.

לימור כהן, לככב בקמפיין בהתנדבות זה הכי מפתיע ששמעתי השנה.
"בשביל הנוער הזה של תנועת איגי אני מוכנה לעשות הכל. אני יודעת מה עברנו ואת הקשיים והמכשולים החברתיים והמשפחתיים. אני אעשה הכל כדי שהצעירים לא יעברו את הוויה דולורוזה שעברה אחותי. אני מוכנה לעשות את זה באהבת חינם למען הנוער המופלא הזה".

דנה אינטרנשיונל ואחותה לימור כהן (צילום: פיני סילוק)
דנה אינטרנשיונל ואחותה לימור כהן (צילום: פיני סילוק)