אפילו ליאורה, עם החוש הנבואי, לא חזתה את זה. מצלמות האבטחה של בניין מגורים קלטו את החזאי הלאומי, דני רופ, מגיע לבית של פרודתו, רותם רופ, מוציא מעגלת סופרמרקט מה שנראה כמו מערכת קולנוע ביתית עם מספר רמקולים ומטעין אותם במכוניתו. ליאורה, חשפה, כזכור, לפני כשלושה שבועות, כי רופ נטש את אשתו (השנייה) ב־15 השנים האחרונות ואת ביתם המשותף, ובמערכת יחסים עם הזמרת רותם לביב.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רופ, מבצע כזה של לקיחת מערכת קולנוע ביתית עם עגלת סופר רואים בדרך כלל רק בסרטים, לא בסרטי האבטחה.

"הבית של פרודתי הוא גם הבית שלי ובתוכו כל הרכוש שלי, ואני לא צריך שום אישור מאף אחד להיכנס לבית. לקחתי מהבית חלק מהדברים ששייכים לי, ביניהם הרמקולים שלי. מאחר שאני במעבר דירה, עדיין אגיע להמשיך לקחת את הרכוש הפרטי שלי. קשה לי להאמין שהרמקולים שלי מעניינים אותך או את הקוראים שלך".

תגובת עורכי הדין בר מוחא ואיתי ביטון מטעמה של רותם רופ: "ליאורה, מי כמוך יודעת שאיננו נוהגים להגיב בענייני לקוחותינו, אבל הפעם נחרוג ממנהגנו רק משום שדני רופ חצה כל קו אדום עם אשתו. אכן התכולה בבית היא משותפת, אבל מניין לו העדיפות שלו על פניה? באיזו רשות הוא נכנס לבית שעזב? ועוד מאיים לחזור ולקחת דברים בלי להסכים".

דני רופ (צילום: אור גפן)
דני רופ (צילום: אור גפן)

עו״ד רות דיין־וולפנר מתמחה בסכסוכי גירושים מורכבים ורגישים, מזונות, משמורת וחלוקת רכוש. היא גם עומדת בראש משרד עו"ד רות דיין, המדורג בצמרת משרדי עורכי הדין למשפחה עם ותק של למעלה מ־25 שנים. רק שכמו שאומרת הקלישאה, הסנדלרית הולכת יחפה ובימים אלה היא ובעלה דן רון מפרידים כוחות.

דיין־וולפנר, הגם בארזים הכתה השלהבת?
״אכן נפרדנו בכבוד ואהבה״ .