בחמישי שעבר ערך "המרכז הגאה" אירוע לציון יום הנראות הביסקסואלי העולמי. בין האורחים שהגיעו לשמוע את ההרצאות בלט הכדורסלן לשעבר, יוצא הריאליטי ומפיק סרטי הפורנוגרפיה, גילי מוסינזון שהגיע בעקבות פרסומי העירייה לכנס שאירגן המרכז הגאה.

בתום אחת ההרצאות, התבקש מוסינזון לעלות למשרדי ההנהלה והופתע לשמוע ממנהלי המקום כי עליו לעזוב את המקום לאלתר. כששאל מה הסיבה השיבו לו כי מדובר במרחב האישי. מוסינזון עזב המום ופגוע את המרכז. ל-TMI סיפר על התחושות הקשות: ״יש לי תחושות קשות בגלל סילוקי, מהמתחם הגאה, לא יודע מי התלונן ועל מה התלונן, בטוח שלא ניתנה לי הזכות להגיב, אבל זה מקרה מבייש ולא עבורי. חשוב לי לציין שנתתי את תרומתי להמשך תמיכה בקהילה הגאה, ואמשיך לעשות זאת, כי אני חלק ממנה בתור ביסקסואל".

גילי מוסינזון (צילום: רפי דלויה)
גילי מוסינזון (צילום: רפי דלויה)

עוד הוסיף ואמר: ״בנוגע לעתיד, האם אני מורחק מכל המרכזים הגאים בארץ? הזיה. זה שטח ציבורי של עיריית תל אביב, ולא הייתה לי אפשרות להתגונן, זה מבאס".

ידוע לך למה סולקת?
״כשאמרו לי שאני צריך לעזוב את המקום הייתי בהלם ולא ממש מצאתי את המילים הנכונות אבל כן שאלתי מה הטענות כלפי ואמרו לי בגלל מרחב אישי. כשאין לי אפשרות להגן על זכויותיי שנרמסו".

מטעם עיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "מדובר בכנס שהתקיים ביוזמת תושבים לציון יום הנראות הביסקסואלי, והופעל על ידי פעילים מהקהילה בליווי עובדי המרכז הגאה. לאחר שמספר משתתפים פנו לאחת המתנדבות בטענה כי הנוכחות של מר מוסינזון מקשה עליהם, פנתה אליו המתנדבת בפרטיות והציגה בפניו את הדברים, וזה החליט לעזוב את המקום מרצונו החופשי".

גילי מוסינזון (צילום: אמיר מאירי)
גילי מוסינזון (צילום: אמיר מאירי)