אמש (מוצ"ש) עלתה עדן בן זקן להופיע בפארק הירקון בשיתוף פעולה ראשון שעשתה עם עופר ניסים. זה קרה שבוע אחרי שעלתה לאותה במה נועה קירל והדהימה את כל הצופים. אממה, נראה כי הקהל לא התחבר, וזה בלשון המעטה, לבחירת האאוטפיט שלבשה בן זקן על הבמה, הכולל מכנסיים רחבים מעוצבים וחולצת בטן.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הרשת געשה וסערה עם אינספור תגובות קשות וכואבות על בחירת הבגדים של בן זקן ורבים השוו אותם לאחד האאוטיפיטים שלבשה נועה קירל על אותה במה. בין המגיבים בלטה ליהיא גרינר שכתבה: "עדן, שמלות מאמוש. מתאים לך יותר סטייל שירי מימון, תהיי יותר סקסית". עוקבת אחרת כתבה: "וואי עדן עדיף היית שמה את השמלה ב30 שח מהאודישן".

עדן בן זקן חוטפת תגובות קשות על הופעתה: "מה נהיה ממנה?" (באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור) (צילום :באדיבות נתנאל מויאל יחסי-ציבור)

אחרת כתבה: "לפטר את הסטייליסטית, אמאלה חראם" או "מה נהייה ממנה? חבל, כל הלבוש מזעזע" או "היא מהממת אבל הבגדים ממש לא מחמיאים לגוף שלה". אחרת כתבה: "חבל שהסטייליסטית מלבישה אותה כ"כ מכוער, לא צריך בכוח להפוך אותה לנועה קירל, יצאה לה יותר קרוב למרגול". כמו גם: "מה יהיה עם הבחירות שלה בלבוש, לבושה מזעזע", או "הלבוש שלה לעומת נועה ששמה לבוש דומה לזה, נראה כרגע כמו בגדים של שיין שמנסים להיות כמו הבגדים של מנגו".