אתמול (שבת) הלך לעולמו יוסי שטרוזמן בגיל 66 , המנהל המיתולוגי של מועדון ״הפלקה״ ואביה של מגישת ״ערב טוב עם גיא פינס״, שלמור שטרוזמן. שטורזמן גם איבדה את אימה לפני שש שנים וכבת יתומה מהוריה היא משתפת בדקות האחרונות, פוסט כואב ומרגש כאחד לצד תמונות משותפות עם אביה וכותבת: ״אבא שלי, האיש הכי קרוב אליי בעולם, הלך אתמול לעולמו, בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני שש שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת״ . 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Shalmor Shtrozman (@shalmor)


הזמר ליאור נרקיס גם כתב לזכרו את הדברים הבאים: "עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה , יהי זכרו ברוך. אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הביטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד". 

גם הזמר אייל גולן הצטרף להספדים וכתב: "כשהתחלתי את הדרך שלי הופעתי במועדון הכי נחשב באותם הזמנים, מועדון ״הפלקה״ במה שהייתה שמורה לאמנים הכי מצליחים בז׳אנר הים תיכוני והכי גדולים שיש והצלחתי איכשהו להשתלב שם בהופעות בזכות בן אדם אחד - יוסי שטרוזמן שהיה מנהל המועדון והאמין בי מהרגע הראשון, כשאף אחד לא הכיר אותי. היום יוסי הלך לעולמו ואני בכאב גדול, יוסי היה בן אדם עם לב ענק, מצחיק, צנוע וחבר אמת שלא אשכח לעולם את מה שהוא עשה עבורי ועבור הז׳אנר הים תיכוני בישראל. יהי זכרו ברוך".

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)