השנה נרשמה בריחת מוחות גדולה מתמיד מהארץ לאור המצב הבטחוני, החברתי, המדיני והכלכלי בעקבות המהפכה המשפטית, שמקדמת הממשלה. התראות על עזיבת רופאים, אנשי הייטק ועוד, כעת מצטרף אל רשימת היורדים מהארץ הבדרן והשחקן משה אשכנזי

אשכנזי, שציין לאחרונה עשור חדש לחייו ביום הולדת 40, יארוז פקלאות וביחד עם משפחתו, אשתו וילדיו, יעזוב את ישראל לטובת חיים חדשים בתאילנד. כוכב ״מטומטמת״, ״בשבילה גיבורים עפים״, הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״, ״מקיף מילאנו״ ועוד שיתף ברגעים אלה בפוסט על המעבר המפתיע והסביר כי מדובר בהגשמת החלום.

״הזמן הכי טוב להגשים חלומות הוא עכשיו... בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב רגע את הכל ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים, כמו שאתם יודעים 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין עומד בעינו ואני - אני בן אדם שאוהב להגשים את החלומות שלו, אז ביום רביעי הקרוב זה קורה, אנחנו עולים לטיסת ELAL לתאילנד, וזה לא טיול. שם נגור בזמן הקרוב.. לא יודעים עדיין עד מתי״.

״אני עובד על זה בחודשים האחרונים מכין את השטח, סאבלט לבית, דרכונים, ויזות, רשמנו את הילדים לבית הספר ואנחנו יוצאים לחוויה בנקודת זמן שבטח לא תחזור״, אמר והוסיף על ההופעות והקריירה שאינו מתכוון לזנוח: ״הדבר הראשון שחשבתי עליו זה מה יהיה עם הההופעות והפרנסה? אז כמובן אני לא מוותר על ההופעות, הקהל, איך אומרים? - אחיה על הקו. בנוסף, מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד. הולך להיות מעניין. מבטיח לספר לכם את הכל בבוא העת. בינתיים, מתרגשים, חוששים ויוצאים למסע. תאחלו לנו בהצלחה! ומסר ממני - תגשימו את החלומות שלכם. בלי פחד. אוהב אתכם, משה״.

משה אשכנזי (צילום: אור גפן, יח''צ)
משה אשכנזי (צילום: אור גפן, יח''צ)