בתחילת השבוע התבשרנו כי כוכבי העונה הנוכחית של "האח הגדול", המקום הרביעי שניר בורגיל וזוגתו שי עפרי, התארסו זה לזו כשבועיים וחצי בלבד מסיום הצילומים. תקופת קצרה הספיקו לשהות מחוץ לעיני המצלמות וכבר השניים החליטו לעשות צעד רציני בקשר, כשבורגיל כרע ברך והציע לעפרי להינשא לו כדת וכדין. 

לא מעט ביקורות החלו להתעורר ברחבי הרשת סביב ההחלטה הזריזה של בני הזוג, אלא שאצלנו ב-TMI הצעת האירוסין בכלל עוררה זיכרונות מרגעים ישנים יותר וממערכות יחסים מהעונות הקודמות של תוכנית הריאליטי שהסתיימו גם הן בטבעת על האצבע.

שחף רז וטליה עובדיה
עם כל הדיבורים על הצעות נישואין, לא יכולנו שלא לפתוח עם הזוג הנוצץ של העונה הקודמת, שרקמו את אהבתם לעיני המצלמות ובהחלט הוכיחו כי זמן וסבלנות משתלמים. במקרה שלהם, בני הזוג כמעט ולא נשאבו אל מערכת היחסים בתוך הבית, אך ללא ספק הוכיחו את עצמם במבחן המציאות - שהגיע עד כה להצעה המרגשת של שחף במילאנו.

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)
טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)

בר כהן ואליאב טעטי
רק לפני כחודש בלבד התבשרנו על הצעת הנישואין הסודית והמרגשת של הזוג המפתיע מהעונה שעברה. השניים אמנם הכירו בבית "האח הגדול" והחלו לפתח קשר רומנטי במסגרת התוכנית, אלא שבמקרה הזה טעטי הודח בשלב מוקדם ואילו כהן המשיכה וסללה את דרכה כל הדרך אל הגמר הגדול. ועל אף הקשר הקצר בין כותלי הבית המפורסם במדינה, מיד בתום העונה בני הזוג התאחדו, עברו להתגורר יחד וכעת נמצאים בסטטוס "מאורסים" אחרי שזה כרע ברך בדובאי והציע לה להינשא לו. 

אליאב טעטי ובר כהן בחופשה בדובאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליאב טעטי ובר כהן בחופשה בדובאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אליאב אוזן ודנית גרינברג
מי מאיתנו לא זוכר את הקשר השנוי במחלוקת של כוכבי העונה השישית, שהחל כמשולש אהבה שכלל בתוכו גם את נופר מור. אחרי מסע ההשפלות שעברה גרינברג לאורך התוכנית, ולאחר שבסיום התוכנית אוזן בחר לתת דווקא למור את הסיכוי לקשר רציני, בסופו של דבר דווקא גרינברג היא זו שעברה לגור איתו וזכתה לטבעת והצעת נישואין במיקונוס. אלא שכולנו יודעים את הסוף של הסיפור - חתונה נוצצת וגירושים מכוערים שהתגלגלו עד לכותלי בית המשפט. כיום אוזן מאורס בשנית לזוגתו שלי קורן ואילו גרינברג בדיוק חובקת אהבה חדשה בחייה עם גבר העונה לשם יניב חרלפ.

דנית גרינברג, אליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)
דנית גרינברג, אליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול
הטיימינג של האייטם הזה לא פחות ממטורף, שכן בזמן שאנחנו נזכרים במערכת היחסים הישנה של כוכבי העונה השביעית, הם בדיוק משנים סטטוס - כל אחד בנפרד. כזכור, השניים הכירו במסגרת הריאליטי וכשנה לאחר מכן עברו להתגורר יחד, אימצו כלבה משותפת וכל זה כמובן הוביל גם לכריעת ברך והצעת נישואין בכותל המערבי בירושלים. אלא שגם במקרה הזה הקשר לא שרד וכל אחד מבני הזוג המשיך הלאה. לפני ימים ספורים בן נתן הציע נישואין פעם שנייה בחייו - הפעם לזוגתו הנוכחית אופק זברו, ואילו טרנטול בדיוק סיימה את הקשר עם בעלה הפרוד כרמי עמר.

עמרי בן נתן, קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)
עמרי בן נתן, קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)