לא פעם שיתפה הכוכבת מאיה ורטהיימר את הקשיים שעברה בדרך להיכנס להיריון, תחילה עם בתה הבכורה אסיה וכיום לקראת יורש או יורשת העצר הבאים בדרך. לפני כחצי שנה קיבלה השחקנית בשורה מרה, לפיה תהליך ההפרייה האחרון שעברה לא צלח וכי אינה נקלטה, מה שהוביל אותה להכריז על הפסקה. 

כעת, חודשים ספורים אחרי, ורטהיימר משתפת את העוקבות שלה, ובעיקר את אלה שנמצאות בדיוק באותו המצב שלה, לגבי התהליך הקשה, השינויים הגופניים והזריקות הכואבות אותן היא נאלצת לקבל מדי יום:

"שלום לך מטופלת פוריות אהובה מה שלומך? איך את מרגישה? אני מאיה ויש לי הצעה: עכשיו כשאת לומדת להכיר את ההורמנים בגוף האישה, אני מציעה לעלון הזריקות, הגשה קצת שונה. אולי אפשר שיהיה כתוב משהו בסגנון של: במהלך תקופת הטיפולים תרגישי את החיים בועטים ומאתגרים מכיוונים שונים, יש מצב שיהיו לך סימנים כחולים על הבטן התחתונה וכמעט נפרדת מהבן זוג שלך ביומיים האחרונים או התפטרת /דקרת את הבוסית שלך בעבודה/רבת עם עצמך. ונכון חשבת לעצמך לרגע קטן קטן שאולי שאת יכולה לקחת חלק בקאסט של ״למה נשים רוצחות״?! יש מצב, הכל יכול להיות".

"אה וגם בכית את חייך? קמת עם עיינים נפוחות? אולי לא נרדמת? וגם יש לך פתאום נשירה וחצקונים של החיים, מה את שוב נערה?
ונוספו לך איזה, 4/5 קילו יותר בשבועיים, בקטנה. לא בא לך לצאת מהבית, את עם מכנסי גומי כי הדברים האחרים לא עולים ואת לא את
את מישהי אחרת קצת, בא לך לאכול ובא לך לבד ובא לך להתנתק מעולם, ולו לקצת?".

"אז זה טבעי יא אהובה, זה קשה אחושילנג ואת מרגישה בודדה?, נו ברור, עוד איזו חברה שלך בהריון וזו עכשיו פרסמה תמונה של מקל עם שני פסים וציטוט קטן של ״מצפים״ איזה אושר להם אה? כוסעומו החיים. אז הכל טבעי, את לא לבד ויש לך דרך לא פשוטה שמבטיחה שהדבר הזה שיבוא לחייך, יגיע למקום חזק יותר, של פרופורציות וחוזקה ובעיקר אמא אוהבת ואדירה"