יאיר כמאכאג'י נכנס בכניסת הדיירים השנייה והחל לפתח קשר רומנטי עם יובל לוי, שנקטע עם הדחתו המהירה מהבית. אלא שכעת, כחודש ימים אחרי שדלתות הבית נסגרו, כמאכג'י יוצא נגד ההפקה כשגילה כי לא קיבל מספיק זמן מסך ולא חוסך ביקורת גם מהאירוסין של שניר בורגיל ושי עפרי. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יאיר כמכאג'י חושף פרטים על ההפקה אחרי "האח הגדול" (צילום :אינסטגרם)

כמאכג'י נשאל על ידי העוקבים איך הוא הרגיש כשגילה בחוץ שלא קיבל זמן מסך והשיב: "זה האמת החלק של ההתמודדות הנפשית אחרי התוכנית, גם הקבלה לשם היא קשה גם החוויה בבית היא קשה והיציאה משם היא אינטנסיבית, ולעבור את כל זה ולהבין שלא הציגו אותך ולא הראו אותך ומי שמכיר אותי בחיים האישיים שלי אני מכונת הרג של דינמקות חברתיות ואני מלא באנרגיות וככה הייתי בבית יצרתי את התוכן שלי עם רומנים מסוימים, שיחות עומק צחוקים והומור מסוים,  ולא הציגו את זה כי החליטו שיש עלילה על תפוז ופתי בר. ובמיוחד מי שנכנס בכניסה השנייה המטרה היא להתעלק על העלילה הקיימת, היא פשוט לא עניינה אותי לא כצופה ולא כדייר בפנים". 

כמו כן, הביע כמכאג'י את דעתו על האירוסים של הזוג שהכיר בתוך הבית ואמר: "אם אישית הייתי במצב הנוכחי שלהם לא הייתי פועל ככה, הייתי בוחן את זה עוד חצי שנה. שיוצאים מתוכנית כזאת עם זוגיות או רומן מקבלים הצעות ל'שמר את הזוגיות תמורת טובות הנאה'. הציעו לי גם דברים עם יובל לוי שיצאה וזה היה לי אישית עקום במוח, מאמין שגם לה. עם הבאז שניר ושי מקבלים המון הצעות וטובות הנאה מגורמים שסובבים בתעשייה. אני חושב שזה פחות מקום בטוח ואינטימי לבחון זוגיות. בעזרת ה' שיצליחו להתמודד עם זה".

יאיר כמאכג׳י, יובל לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאיר כמאכג׳י, יובל לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)