הדוגמנית עדן פינס שיתפה הלילה סדרת סטוריז בהם חשפה כי היא חווה משבר מבלי לשתף מהו המשבר, למעט ציטוטים מכוננים כמו: "תקשיבי לבטן שלך, זה המוח השני שלך. אם משהו עושה אותך חולה, אל תישארי שם". כמו כן, תיעדה את עצמה בוכה, כשבמקביל הוסר מרשימת עוקביה הארוס הטרי מתיאס נורמן.

מדורי הבידור דיווחו על משבר שחווה פינס ועל הסרת העוקב ותהו האם האירוסים מבוטלים, אלא שהבוקר התעוררה פינס זועמת על מדורי הבידור ושולחת צפירת הרגעה על האירוסים עם נורמן מתיאס: "הכל בסדר". עוד הוסיפה ואמרה: "קמה לטמטום של המדיה, כרגיל שרגילה לקחת סיטואציות ולפרש אותה איך שהיא רוצה. ולהחליט בשביל עוד אייטם לשתף את כל המדינה, למרות שממש לא קרה כלום".

"הזוגיות שלי מחוץ למשחק": עדן פינס מכחישה פרידה ותוקפת (צילום מסך אינסטגרם)

"אתם יכולים לנוח עמוד האינסטגרם של מתיאס הושבת, לא קרה כלום. וזה שאני משתפת בתחושות שלי במדיה. תהיו בטוחים שהזוגיות שלי מחוץ למשחק. אז במקום לעשות לי בוקר שחור, אחרי המסע שעברתי בעבודה בחרתי לשתף והפכתם אותו לסיפור חסר ביסוס, אולי תשאלו לפני ותתקדמו עם האייטמים שלכם והפרשנויות על סיפורים שאתם ממציאים כדי להביא עוד אייטם שקרי, על בסיס הערכה שיכולה לרסק בן אדם על פארש". עוד הציגה לעוקבים המודאגים ראיות מוחשיות כי היא אכן עוקבת אחר מתיאס למרות שהאינסטגרם מראה אחרת וכתבה: "אני עדיין עוקבת יש כנראה איזה באג שמראה לכם שלא".

עדן פינס, מתיאס נורמן, אור דסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן פינס, מתיאס נורמן, אור דסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)