מיקי בוגנים, איש עסקים ובעל חברת התמרוקים MB, חגג יום הולדת 50 בלב ים עם אמו עדה בוגנים ועם משפחתו הקרובה, כולל האחיות: “היום אני חוגג 50 ואני מודה לכוכבים, לאלוהים ולעצמי, על כך שהגעתי ליום ההולדת הזה בנקודה הכי שלמה ושלווה שהייתי בה אי־פעם. אז מזל טוב לי, ואמן שמכאן יירדו רק דמעות של אושר". אגב, בוגנים השיל לאחרונה כ־40 ק"ג ממשקלו בתהליך שאותו הוא מגדיר “אישי" והבטיח לשתף את עוקביו בחוויותיו רק כאשר יגיע לשלמות נפשית בנושא.

מיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיקי בוגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית ר"ג, הוציא לדרך את סדרת ההופעות “אגם LIVE" באמפי בפארק הלאומי בעיר. העונה נפתחה עם מופע סוחף לעיני 3,000 איש של ריטה, שאירחה את ברי סחרוף.

> בתצוגת אופנה שערכה לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז צעדה קנדל ג'נר לצד שגרירות המותג הבינלאומיות, בהן: אנדי מקדואל, הלן מירן, אווה לונגוריה, קתרין לנגפורד, סינדי ברונה, ויולה דיוויס ועוד. בקרוב נראה את ג'נר גם בישראל, לרגל קמפיין חדש שיעלה בהשקת סדרת איפור של לוריאל.

> במשרדי הנהלת רשת יוחננוף ברחובות התכנסו כ־150 איש לאירוע הוקרה לאיתן יוחננוף על תרומתו לפרויקט “משפחה אחת" - המסייע למגוון רחב של אוכלוסיות בחברה הישראלית. שלומי תורג'מן, יו"ר ארגון למען אחיי, בירך את איתן בשם כל הארגונים המשתתפים בפרויקט והעניק לו לאות הוקרה את פסל האלוף של האומן דוד גרשטיין.

איתן יוחננוף, שלומי תורג'מן (צילום: מורג ביטן)
איתן יוחננוף, שלומי תורג'מן (צילום: מורג ביטן)