ביתו ברמת השרון של צביקה פיק ז"ל הושכר ב־34 אלף שקל לחודש, לא לפני שהמיטלטלין של המאסטרו, שהלך לעולמו לפני יותר משנה, פונו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)
צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)

עופר מנחם - מנהל יחסי הציבור של עדן חסון, אושר כהן, אודיה, קרן פלס, ליאור נרקיס, נטע ברזילי, עדן בן זקן, ענבל ביבי, דודו אהרון ועוד ועוד - נפרד בפוסט מרגש, שזכה למאות תגובות ולייקים, מכלבו קינג, שנפטר השבוע בשיבה טובה בגיל 18. “הוא אצלי מגיל שבוע, היה סמל ענק לרבים, אפילו עשו עליו כתבה בגיא פינס כשחגג עשור", נפרד מנחם. “הוא היה שמח ומאושר עד רגעיו האחרונים".

מנחם, תנחומיי. הוא היה מלך אמיתי, נכון?
“איזה ילד הוא היה, נדיר".

עפר מנחם והכלב קינג (צילום: פרטי)
עפר מנחם והכלב קינג (צילום: פרטי)

ויש גם שמחות שהולכות על ארבע. טרי ראידמן ג׳וניור מוגלר חגג בראשון השבוע את יום הולדתו ה־12 בחיק המשפחה הגרעינית: האמא מישל ראידמן, האבא ריצ׳ארד ראידמן והסבתוש הגאה ניקול ראידמן.

ראידמן, ספרי קצת על החגיגה.
“חגגנו לטרי עם המשפחה הקרובה ועוגת חזה עוף מאודה ומהודרת".

ניקול ראידמן והכלב טרי (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן והכלב טרי (צילום: אלמוג גבאי)

רגע אחרי סיום כהונתו של נעם סמל כמנכ"ל הבימה, הוא נפגש במשכן הנשיא בירושלים עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג. בפגישה נכחו גם שחקני התיאטרון טל מוסרי ושירן הוברמן, שהקריאו בפני הנשיא קטעים מתוך ספרו המדובר של סמל, “כניסת אומנים״. הנשיא בירך את פועלו של סמל למען מורשת עולם התרבות של מדינת ישראל. עוד נכחו: ילדיו של נעם - אייר, נימדור ואילאיל, והנכדה הטרייה בת החודשיים, אמי לוטם סמל. וגם בת זוגו של סמל, ברי הוכוואלד.

נועם סמל עם מיכל ויצחק הרצוג (צילום: באדיבות בית הנשיא)
נועם סמל עם מיכל ויצחק הרצוג (צילום: באדיבות בית הנשיא)