המפורסמים בעולם לא שותקים לנוכח הטבח הנוראי בתושבי הדרום והחטופים שנלקחו בשבי החמאס בעזה. חלקם שיתפו תמונות לצד סרטונים קשים של החטופים הישראלים, ביניהם ילדים וזקנים.

ביניהם, כוכב יומני הערפד נת'ניאל בוזוליק, שהעלה סדרת סרטונים קשים לצפייה של החטופים הישראלים שנלקחו בשבי ועוברים התעללות. הוא אמר: "הסרטונים האלה מטרידים מאוד, אני מצטער שאני צריך לשתף תוכן ברברי ואלים, אבל מה שהכי חשוב שהכי הרבה אנשים יראו את זה. בפעם הבאה שמישהו יתמוך בתנועה הפרו פלסטינית, תזכרו את הסרטונים האלה, תזכרו מה שהם עשו, למען רעיון החירות".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כוכב יומני הערפד הביע את תמיכתו בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)
כוכב יומני הערפד הביע את תמיכתו בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)

כמו כן, בוזוליק שיתף סרטון בו נראה הילד הקטן בן השש נלקח בשבי ומוכה על ידי ילדים פלסטינים. "אתם רואים את הוידאו הזה, זה ילד ישראלי שנלקח בשבי לעזה ועכשיו הוא עובר התעללות על ידי ילדים פלסטינים. אם באמת תהיתם מהם פניה האמיתיות של התנועה הפלסטינית היום ראיתם אותה. מה שקורה עכשיו בישראל זה חסר תקדים, תמונות של נשים זקנות נורות ונהרגות על ידי פלסטינים בתחנות אוטובוס נחשפו, נשי וילדים נחטפו ונגררו לעזה, ילדים נורו במיטתם בזמן השינה, 400 ישראלים נרצחו, יש מאות נעדרים ואלפים פצועים והרבה נלקחו כערובה ויילקחו לשבי וישמשו מגן אנושי לפלסטינים בעזה".

הוא הוסיף: "אני אהיה ברור, התנועה הפרו פלסטין היא שטנית, אלה שתומכים בתנועה הפרו פלסטינית הם השטן, אנחנו עדים לשיא כיעור האדם והשטניות. כל מה שהעם הפלסטיני טען שישראל עשו להם - הכל שקרים - הפלסטינים עושים היום. ישראל מנסה להראות לעולם עשורים  את פניהם האמיתיות של הפלסטינים והיום אתם רואים את זה. לכל האחים והאחיות הישראלים, אני אעשה כל מה שאני יכול לתמוך בכם ולהראות לעולם את החולשה שאתם נאלצים להתמודד איתה".

מפורסמים נוספים מרחבי העולם הביעו את תמיכתם בישראל, ביניהם השחקנית והקומיקאית איימי שומר, ששיתפה תמונה של צעירה עטופה בדגל ישראל לצד הכיתוב Stand with Israel לכל 13 מיליון עוקביה. גם השחקנית ג'יימי לי קרטיס זוכת פרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר, והסופרת אמריקאית ממוצא יהודי, שיתפה תמונה של דגל ישראל.

סטורי תמיכה בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)
סטורי תמיכה בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)

סטורי תמיכה בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)
סטורי תמיכה בישראל (צילום: מתוך אינסטגרם)

נינה דוברב, כוכבת יומני הערפד שיתפה עם 25 מיליון עוקביה סדרה של סרטונים עם הטקסט "התפללו עבור ישראל" , ביניהם את סרטון החטיפה של נערה לעזה. היא כתבה: "הטרוריסטים של החמאס חטפו נערה ישראלית לעזה, צועדים איתה ברחובות וצועקים אללה אכבר". 
גם השחקנית שרה מיגל שיתפה תמונה של דגל ישראל עם הכיתוב "עכשיו ותמיד תומכים באזרחי ישראל". גם הדוגמנית סופיה ריצ'י שיתפה את אותו תיעוד תמיכה.