לא רק שחף רז, גם הקומיקאי גיא הוכמן שחשף לאחרונה כי חלה בסרטן אשכים, עזב את אשתו ההריונית ועלה על מדים לטובת קיום צו מילואים. גם הזמר עידן עמדי נקרא להתגייס במסגרת צו המילואים הנרחב.

לעומתם, הזמר חנן בן ארי שכבר שוחרר משירות המילואים החליט לתרום בדרכו והתנדב להופיע באירוע חתונה, או להקדיש סרטונים אישיים לתושבי הדרום. הוא כתב לעוקביו: ״אני שובר את הראש כל הלילה מה אני יכול לעשות? ‏שוחררתי ממילואים ובכל מקרה אף פעם לא הייתי הלוחם הכי יעיל בעולם, אני לא פוליטיקאי ולא עיתונאי ולא דובר שפות כדי להסביר אותנו בעולם".

הפוסט של חנן בן ארי (צילום: מתוך אינסטגרם)
הפוסט של חנן בן ארי (צילום: מתוך אינסטגרם)

"אין זמן עכשיו לוועדות חקירה, להאשמות ואפילו לא להתאבל. ‏אנחנו במלחמה על הבית. ‏חטפנו תבוסה קשה, כזאת שלא ידענו. אבל הנוולים האלה לא יודעים עם מי הם בחרו להתעסק. ‏אני יודע שזה מרגיש כמעט בלתי אפשרי לצאת מהכאב הנוראי הזה אבל חייבים לקום, להתאפס על עצמנו, להתעודד, לזכור שעם ישראל חי וחזק ואחד. לתת כוח לצבא שלנו, לילדים שלנו, לשכנים שלנו. לעצמנו", אמר.

חנן בן ארי מזמין את עוקביו ללייב עידוד (צילום: מתוך אינסטגרם)
חנן בן ארי מזמין את עוקביו ללייב עידוד (צילום: מתוך אינסטגרם)

הוא הוסיף: "‏אני עולה ללייב כאן בשעה 15:00 לשוחח אתכם, לעכל, לשיר, להתפלל ולהתעודד ביחד. זה הדבר הכי טוב שאני יודע לעשות - לשיר עם אנשים. ‏אם ידוע לכם על חופות שהתבטלו או הצטמצמו ומחפשים מישהו שישיר להם בחופה, על פצועים שיעשה להם טוב לשמוע אותי, ילדים במקלט שזקוקים לסרטון עידוד - אני פה. תכתבו לי הודעות בפרטי. ‏אני חייל שלכם".