מאמנת הכושר של הסלבס, ליקי רוזנברג איבדה את גיסה, עומרי מיכאלי, בכפר עזה לאחר שניסה להגן על האזרחים. רוזנברג שיתפה בשעה האחרונה שיחת וואטסאפ עם גיסה במהלכה היא מבקשת ממנו לצאת משם, והוא משיב לה: "ברק לא מכה 3 פעמים, יהיה בסדר, כמה שעות ומסיימים", כשהוא מתכוון שכבר נפגע פעמיים בעבר במבצעים אחרים אז לא ייתכן שיפגע בשלישית.

אלא שהסיפור ההירואי נגמר בטרגדיה כואבת ולב שבור. מאמנת הכושר שיתפה: "אז לצערנו הכל כך גדול, מסתבר שברק כן מכה 3 פעמים ומכה הכי חזק שיש. אתמול בלילה עומרי לשנו, הגיס יפה התואר והנשמה הכי גדולה בעולם, נכנס עם הצוות שלו לכפר עזה ושם חיכה להם הנורא מכל. הוא חטף שלושה כדורים ועוד הרבה דברים שעזרו לנבלה הגדולה לוודא שהוא לא יחייה יותר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד היא כתבה: "השותף שלו התקשר להדר ואמר לו שהוא בכפר ליד, הוא הסביר שעומרי נפצע והובהל במסוק כשהוא מורדם ומונשם. מרגע זה, הדר ואחיו הקטן תום עברו בכל בתי החולים לחפש אותו, עברו מיטה-מיטה, גופה-גופה ולא מצאו. הדר חזר הביתה ותום המשיך לחפש עד שמצא את אחיו הגדול וזיהה אותו לפי סימני גוף כמו הקעקוע שלו והפציעה ברגל מהמבצע הקודם".

"הדר העיר אותי רועד ובוכה, והוא זה שהיה צריך לנסוע להורים שלו לבשר להם את הבשורה הנוראית והבלתי נתפסת. וזהו חברים, ככה נגמרת לה משפחה, ואני לא אתחיל לפרט מה אני חושבת על כל מה שקורה פה כי זה לא הזמן. עכשיו זה הזמן לחבק את משפחת מיכאלי, המשפחה שלי שאיבדה את הילד הכי קסם שתכירו בחיים שלכם. עומרי אני אוהבת אותך תשמור עלינו מלמעלה, אני מתגעגעת מאוד". 

ליקי רוזנברג (צילום: אבשלום ששוני)
ליקי רוזנברג (צילום: אבשלום ששוני)