הבדרן אדיר מילר שיתף את הכאב שהוא חווה מצפייה בסרטונים המזעזעים שמפיץ ארגון הטרור חמאס על החטופים שלנו - זקנים, ילדים וחסרי ישע, כשהוא משווה את חיילי היטלר למחבלים של חמאס וקורא למוטט את שלטון חמאס, למרות החששות של מי יבוא אחריהם. 

בפוסט ששיתף אתמול בפייסבוק כתב מילר: "בכל פעם כשדנים אם להיכנס לרצועה או לא, או האם הגיע הזמן למיטוט שלטון החמאס נשמעים מייד הקולות של: ״כן, אבל למי נמסור את המפתחות?", "אם נמוטט את החמאס מי יבוא אחריו?". ואני חייב לתהות ולשאול האם במלחמת העולם השנייה בעלות הברית שאלו את עצמן שאלה שכזו? "כן, אבל אם נמוטט את היטלר למי נמסור את המפתחות?", "מי יבוא אחרי הרייך השלישי?"
למזלו של העולם הם לא שאלו שאלות אלו. הם הבינו ששלטון הרייך חייב לחלוף מן העולם. כשצפיתי בסרטונים המזעזעים של חיות החמאס חוטפים אישה מבוגרת וצוהלים. צוהלים כאשר הם מתעללים בילדים יהודים קטנים וחסרי ישע הלב שלי דימם ובכה. זה מיד החזיר אותי לסיפורים של סבתי. אין הבדל בין אלה לבין חייליו של היטלר. מה שיש פה זו שנאת יהודים טהורה. שנאת יהודים ברמה הקשה ביותר שיש. ונגד זה צריך להילחם ולהשמיד ולמוטט.בשואה לא היה לנו צבא, עכשיו יש לנו צבא שיש שמועות שהוא גם צבא חזק. בשביל זה הקמנו מדינה. בשביל שלא נחזה שוב במראות כאלו. חיילי ישראל שאלוהים ישמור עליכם, עם ישראל כולו מאחוריכם. עם ישראל חי".