מעיין אדם ובני משפחתה - כמו רבים ואחרים שעדיין ממתינים לשמוע מה עלה בגורל יקיריהם - טרם קיבלו הודעה רשמית מגורמי הביטחון או זק"א על מותה של אחותה הקטנה מפל, שבילתה יחד עם בן זוגה במסיבה בקיבוץ רעים בבוקר יום שבת ה-7 באוקטובר, אבל בן זוגה של מפל, ששרד את התופת סיפר למשפחה שהיא מתה בין ידיו.

כפי שמסר בן הזוג לבני המשפחה, הוא חטף כדור אחד בגב ואילו מפל חטפה כדור ישר לליבה. היא איבדה מיד את הכרתה ומתה לו בזרועותיו. בפוסט ששיתפה בדקות האחרונות, כתבה אדם: "בצהרי יום שבת, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה, עד שהמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה. זו התמונה האחרונה, זה הטלפון שלה. רואים ומריחים ממנו את הקרב".

הסטורי של מעיין אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)
הסטורי של מעיין אדם (צילום: מתוך אינסטגרם)

"היא ורועי בן הזוג שלה עברו לגור יחד רק השבוע והיא הייתה המאושרת באדם. הוא שכב לצידה וחטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחות השכול, טרם נמסרה לנו הודעה רשמית. אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף העולם. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. סלחו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו, חייבים לעצור את הדימום ולנצח, אחר כך נלקק את הפצעים".