חודשים אחרי שאיבד את אביו, המנחה, השחקן והזמר גיא זו-ארץ בישר היום (שלישי) כי אחיינו עילי נרצח במסיבת הטבע ברעים.

היום הרביעי למלחמה: צה"ל הודיע על שליטה מלאה בעוטף, הירי לדרום נמשך
תמונות הזוועה נחשפות: צה"ל התיר כניסה של תקשורת זרה לקיבוצי העוטף

בפוסט שפרסם ברשת כתב זו-ארץ: "עילי שלי, נשמה שלי, נסיך שלנו. כמה פחדתי מהרגע הזה שתגיע בשורת האיוב הזאת. ראיתי את התמונה שמרמזת שזה אולי אתה שם שכוב שרוע על הכביש, אבל מישהו בי נלחם, התנגד והתקומם, לא רציתי להאמין שזה אתה. הספק והתקווה פרפרו לי בנשימה, אולי זו טעות הם צעקו, אולי זה מישהו אחר עם קעקוע בדיוק כמו שלך על הרגל עם נייקי לבנות ופס סגול כמו שהגעת איתן לארוחה שעשינו בערב סוכות".

"פתאום התמונה שלך הופיעה בחדשות עם הכותרת 'יהי זכרו ברוך', וזה קרה עוד לפני שהודיעו למשפחה, שוק. ואתה שם עם החיוך הנערי שובה הלב שלך, עם המבט של יאללה באתי לעשות בלאגן", שיתף זו-ארץ בתחושות הקשות.

"כואב, כואב, כמה כואב כמו איבר שנכרת בגוף. אי אפשר להבין את החור השחור שנפלנו אליו. עילי שלי כמה אני אוהב אותך ילד יפה, מוכשר, מאיר, שמח, רגיש, רק בן 27 אלוהים! קסם מהלך מלא הומור ואהבה, גבר שבגברים הפכת להיות. אי אפשר שלא לאהוב אותך, זכית לתואר 'הכי שמח במשפחה שלנו'. כמה חום הענקת לילדים שלנו, כמה חיבוקים, צחוקים ושובבות לימדת אותם והם העריצו את הדוד הזה שלהם".

"הם שאלו אותי אתמול 'איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי'. ערמות של חוכמה, חסד, חן וטוב לב היו לך לתת לעולם והעולם הפסיד אותך, אנחנו הפסדנו אותך. עילי שלי המוח עוד לא מעכל שאתה לא פה, אוהב לנצח".