רשימת שמות ההרוגים במסיבת הטבע ברעים הולכת ומתארכת, ולצד הבשורות הקשות למשפחות יש גם בשורות טובות ללא מעט כאלו שיקיריהן ניצלו מהטבח ההמוני.

היום הרביעי למלחמה: חוסל שר בכיר בחמאס; מטחים כבדים לעבר גוש דן והשפלה
בזמן מתקפת המחבלים: הסיפור הבלתי יאומן של הצעירה שהצילה קיבוץ שלם

אחת מהן היא משפחתו של השחקן נירו לוי, שבנו עומר שבילה במסיבת הטבע הארורה נורה על ידי מחבלים בירכו. למזלו הגדול הוא הצליח להימלט מהזירה עם חבריו כשהוא פצוע. כעת הוא מאושפז בבית החולים "איכילוב" בתל אביב, לאחר שאביו השחקן שנפצע קשה בעצמו לפני כשנה בתאונת דרכים, ביקש להעביר אותו מבית חולים "ברזילי" ל"איכילוב", שם אושפז אז בעצמו.

תיעוד ניסיון בריחה ממסיבת הטבע ברעים. צילום: שימוש לפי סעיף 27א', רשתות חברתיות

עומר סיפר ל"וואלה!" כי "בשעה 06:30 בבוקר אנחנו יושבים במסיבה. הכל רגיל, זריחה. אנחנו רוצים לרקוד. פתאום, בום, אנחנו רואים בטלפון טילים. במציאות שבה אנחנו חיים, לראות טילים זה לא יותר מדי ביג דיל. אבל אמרנו, בואו נעוף הביתה בכל מקרה, לא כדאי להישאר באזור עזה, זה לא מקום רגוע. ברגע שאנחנו קולטים את המצב, כל 15 החברים מתאספים ביחד. היינו בשלוש מכוניות. חמישה אנשים ובהם אני עלינו על אחד הרכבים. היינו בין הראשונים שיצאו מהמסיבה והתחלנו לנסוע. אנחנו מתחילים לנסוע מהמסיבה, מתקדמים איזה 7-5 דקות. אני בטוח שהכל בסדר, שטויות, מה זה יכול להיות. רק טילים, בסדר. אנחנו מצלמים את הזריחה. מדברים, צוחקים, אפילו רוצים לשים מוזיקה".

"פתאום אנחנו רואים מולנו טנדרים עם אנשים בתוכו ונשקים", סיפר עומר. "בשולי הכביש המון רכבים מרוסקים, כדורים וגופות. אני בהלם. בתוך שניות מתחילים ריסוסים של מחבלים על האוטו. התכופפנו והמשכנו לנסוע. חבר שלי, לוחם בצנחנים, גיבור, הציל אותנו. הוא היה נועז ולא ויתר. ירו בנו, הוא המשיך לנסוע ונתן גז. אנחנו מתקדמים. ואז בום, עוד שיירה של מחבלים. מרססים אותנו. הפעם פגעו בי, דרך האוטו, בירך. כולי מדמם. אני צועק, 'אחחח קיבלתי כדור!'. ואז האוטו הפסיק לנסוע. ראינו שיחים, אז עשינו את הדבר הכי הגיוני וברחנו מהאוטו לשיחים. חבר שלי, הלוחם, מרים אותי סחיבת פצוע על הגב ורץ איתי לשיחים. אני לא מפסיק לדמם".

זירת הטבח ברעים (צילום: טל לב רם)
זירת הטבח ברעים (צילום: טל לב רם)

עומר המשיך: "אנחנו יושבים בשיחים, במקרה אנחנו רואים מישהו על אזרחי, בבגדי ספורט. בדיעבד מסתבר שנפלנו על מלאך, אדם שהיה אלוף משנה בצה"ל, שהיה שם במקרה ולא בשירות, רכב על אופניים. הוא ראה אותנו, עזר לנו ותפס פיקוד על כולנו. הוא אמר 'אתה תחבוש אותו', 'אתה תסתכל ימינה', 'אתה תסתכל שמאלה'. כל פעם התקדם. אמר לנו לאן ללכת. הוא לקח אותנו למטע בננות, והתחבאנו שם במשך שלוש שעות, בזמן שאני מדמם. אלוף המשנה התקשר לכל החברים שלו בצבא ואומר להם מה המצב, שיש מאות מחבלים ושהוא עם פצוע וצריך עזרה. אחרי שלוש שעות, הגיע חבר שלו, רב סרן, ולקח אותי באוטו שלו לאזור מבטחים, שם היו חיילים, שחבשו אותי ולקחו אותי לבית חולים".

אביו נירו עדכן: "מצבו משתפר, הצילו לי את הילד".