אחרי שתמכה בישראל ברשתות החברתיות, מול יותר מ-100 מיליון העוקבים שלה מרחבי העולם, גל גדות העלתה מוקדם יותר רצף סטוריז הסברתיים באינסטגרם, בהם כתבה: "אם יש לכם פחות אמפתיה כלפי קורבנות בגלל איך שאתם מרגישים כלפי הממשלה שלהם, התעמולה עובדת עליכם. מטרת התעמולה היא דה-הומניזציה. זה עובד על ישראלים וזה עובד על עזתים". 

היא המשיכה: "הייתי רוצה לחשוב שרובנו מעל תעמולה. אבל סוף השבוע הזה הזכיר לי עד כמה זה נפוץ. כי הרבה התייחסו לאלימות הזאת עם הצדקה, לא אמפתיה. אני מאמינה שזה לא מפתיע, אבל זה עדיין שובר את הלב. התעמולה היא בכל מקום. היא מחלחלת לכולנו עם הזמן. היא מחפשת לחסום את קולטני האמפתיה שלנו, כך שכשאנחנו רואים אלימות, אנחנו מצדיקים אותה ומרחיקים את התגובה האנושית שלנו". 

בסטורי לאחר מכן, כתבה גדות את המילים הבאות, שגרמו ללא מעט ישראלים להתרגז. בעקבות כך, היא מחקה הסטורי מספר שעות לאחר שעלה: "להרוג פלסטינים חפים מפשע זה איום ונורא. להרוג ישראלים חפים מפשע זה איום ונורא. אם אתם לא מרגישים אותו הדבר כלפי זה, אתם צריכים לשאול את עצמכם למה". 

יואב אליאסי, הידוע יותר בשם הבמה שלו - הצל, הצליח לצלם מסך בזמן ושיתף את הסטורי השנוי במחלוקת של גדות. "היום בכפר עזה מצאו 40 גופות של פעוטות חלקם עם ראש ערוף וגופות של אזרחים שהוצתו בחיים על ידי המפלצות של חמאס - וזה הציוץ "הסברה" של הישראלית המפורסמת והניטרלית בעולם", כתב בציניות וציטט את גדות. 

בתגובה, רבים ממעריציה של גדות ביקרו אותה קשות על המשפט שנמחק. בין היתר, כתבה אחת הגולשות: "כמה צבועה ומתייפייפת את יכולה להיות?!? איך את מרשה לעצמך?? העיקר לצאת בסדר עם כולם, בזמנים כאלה עדיף שתשמרי לעצמך את הדעות ההזויות שלך...". גולשת נוספת הגיבה: "מנותקת ופוליטיקלי קורקט!! אולי את מנסה להשיג את אהדת העולם… אבל את ישראל (הבית שלך) איבדת!! אין לך מקום במדינה שלנו. בבקשה תישארי בהוליווד ותתנתקי מאיתנו… לא רוצים לשמוע אותך!!".

בין התגובות לפוסט של הצל נראו כמה מספר פרצופים מוכרים שיצאו נגד גדות, כגון הדוגמנית אלה איילון, שכתבה "גועל נפששש", ויוצאת "האח הגדול" רומי גיאור, שכתבה: "מביישת אותי. אני לא רוצה שהיא תייצג אותי בעולם".