האירועים הקשים בישראל לא מותירים אף עין יבשה וכל הכוכבים הגדולים ברחבי העולם הזדעזעו לנוכח המראות הקשים והזוועות שהתחוללו ביום שבת האחרון, ה-7 באוקטובר. בעקבות אירועים אלה, יצאו רבים בתמיכה גורפת בישראל.

אבל לתפנית כזאת בעלילה ממש לא ציפינו, ג'יג'י חדיד דוגמנית העל הידועה כעוכרת ישראל, שיוצאת שנים בתמיכה פרו פלסטין ובביקורת נוקבת נגד ישראל, עושה חישוב מסלול מחדש ומגנה את הטרור הפלסטיני.

הפוסט של ג'יג'י חדיד (צילום: מתוך אינסטגרם)
הפוסט של ג'יג'י חדיד (צילום: מתוך אינסטגרם)

חדיד שיתפה הלילה פוסט עם הדברים הבאים: "המחשבות שלי עם כל אלה שנפגעו מהמעשים הלא מוצדקים בטרגדיה הזאת. ובכל יום שחייהם של חפים מפשע נלקחים במסגרת הקונפליקט, הרבה מהם הם ילדים. יש לי אמפתיה גדולה ולב שבור למאבק של הפלסטינים וחיים תחת שליטה, זאת אחריות שאני מחזיקה מדי יום. כדי להיות ברורה, אני גם מרגישה אחריות כלפי חבריי היהודים, בזמן שיש לי חלומות ותקוות לפלסטינים, אף אחד מהם לא כולל פגיעה בחיי היהודים. הטרור על אנשים חפים מפשע לא מתיישר ולא עושה טוב לתנועת שחרור פלסטין".

ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)
ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)

עוד הוסיפה הדוגמנית: "אני שולחת את תנחומיי היום לכל אהוביי משני הצדדים הפלסטינים והיהודים, שולחת את אהבתי לכל מי שזה לא יהיה ואיפה שלא תהיו. יש הרבה רגשות מורכבים ואישיים אבל כל אדם ראוי לקבל את הזכויות הבסיסיות שלו כמו טיפול וביטחון - לא משנה מהי אזרחותם, הדת, המוצא או איפה שהם נולדו. אני יודעת שהמילים שלי לעולם לא יספיקו או ירפאו את עומק הפצעים של כל כך הרבה אבל אני מתפללת לשלומם של החפים מפשע, תמיד".