מנחת הטלוויזיה ושדרנית הרדיו אופירה אסייג, ידועה בביקורותיה הנוקבות והחדות. אחרי שפנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה: "תמחק את עזה ותתפטר מתפקידך", היא פונה גם לגל גדות.

בסטורי שהעלתה אתמול, כתבה גדות את המילים הבאות שגרמו ללא מעט ישראלים להתרגז. בעקבות כך, היא מחקה הפרסום מספר שעות לאחר שעלה: "להרוג פלסטינים חפים מפשע זה איום ונורא. להרוג ישראלים חפים מפשע זה איום ונורא. אם אתם לא מרגישים אותו הדבר כלפי זה, אתם צריכים לשאול את עצמכם למה". 

אסייג כתבה: "גל גדות כתבת ומחקת! טוב שכך. אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך כי את דואגת לפרנסה ולקריירה שלך וזה בסדר! אבל הפעם, עברת את הגבול".

היא המשיכה: "בואי לשטח לראות תינוקות ערופי ראש, נערות נרצחות, חיילים מתים ומשפחות אבלות! מי שרצח אותנו זה עם אכזר ושונא ישראל ואת? שבי בשקט עדיף לכולנו. את חיה באיזה סרט שאת הוליווד ומתי שבא לך את ישראלית. תעשי חישוב מסלול, תודה״.

מאוחר יותר היום, ובמענה להצהרותיה של אסייג, הגיבה גדות: "אופירה אהובתי, צר לי אם דבריי לא הובנו כמו שהתכוונתי אליהם. כל רצוני הוא לדברר את ישראל בעולם ולהראות את הזוועות שאנחנו חווים ולעזור בהשגת תמיכה עולמית כנגד כל מבקרנו. אמשיך לעשות כל מה שאני יכולה בשביל לזעוק מכל מקום את זעקתה של ישראל. לבי מדמם ואני לא יודעת את נפשי מרוב צער על מה שקורה. ולעם שלי, אין לי ספק שננצח. עם ישראל חי".

תגובתה של גל גדות לאופירה אסייג (צילום: מתוך אינסטגרם)
תגובתה של גל גדות לאופירה אסייג (צילום: מתוך אינסטגרם)