מגיש חדשות פוקס ניוז דיווח על ההפגנות הפרו פלסטיניות ברחבי העולם ועל החשש לשלוח ילדים למסגרות הלימודים כאשר העלה לשידור את הדוגמנית הישראלית אסתי גינזבורג, שירדה כזכור עם בעלה עדי קייזמן והילדים מהארץ ועברה להתגורר בלוס אנג'לס.

כשהוא מציג אותה כאורחת ישראלית ששירתה כחיילת בצה"ל ואמא לילדים, שאל אותה מגיש חדשות פוקס ניוז: "האם את מרגישה מספיק בטוחה לשלוח את הילדים לבתי הספר או שאת מרגישה איום?". גינזבורג השיבה: "החלטתי להיות זהירה. גדלתי בישראל והיינו מוקפים בדברים האלה כל החיים, ואני מעולם לא הייתי פחדנית מדי או זהירה מדי, אבל אחרי שראיתי כמה אכזריים חמאס יכולים להיות, החלטתי שזה לא שווה לי להיות אמיצה על חשבון הילדים שלי".

אסתי גינזבורג מתראיינת לרשת פוקס ניוז (צילום :פוקס ניוז)

היא הוסיפה: "זה עצוב לדעת שבאופן מסוים נתתי להם לנצח, ונתתי לפחד להשתלט עליי, אבל ראינו דרך הדיווחים שמגיעים כל יום, עוד דיווח, עוד שורד ועוד סרטונים של כמה האנשים האלה אכזריים ושום דבר לא יעצור מבעדם".

עוד שאל המגיש: "כמה את מודאגת כשאת רואה את הווידאו מהטיימס סקוור ושיקגו, קליפורניה, של מפגינים שתומכים בחמאס?". "זה גורם לי לכעוס", השיבה גינזוברג. "כי אני יודעת שהאנשים האלה שתומכים בחמאס, הם למעשה תומכים במעשים שהם עשו, הם תומכים בארגון טרור שכורת ראשים של תינוקות מנשים הרות, הורגים הורים מול הילדים שלהם, והאנשים האלה שיוצאים לרחוב ומוחים, הם למעשה תומכים ב... אני אפילו לא יכולה להגיד חיות".

אסתי גינזבורג (צילום: שוקה כהן)
אסתי גינזבורג (צילום: שוקה כהן)

"באנשים האלה שעושים את המעשים המזוויעים האלה. זה מאוד מפחיד אותי כי זה לא על סכסוך פוליטי, זה לא על ישראל או פלסטין, זה על אנושיות, ולמי שיש חמלה בליבו ורואה וידאו של תינוק בן תשעה חודשים שנחטף בעזה בלי הוריו"... "זה לא אנושי" השלים הכתב את דבריה.