הכדורגלן ושוער באיירן מינכן דניאל פרץ, בן זוגה של נועה קירל, משיב מלחמה לקריאות פרו-פלסטיניות של חברו לקבוצה מזראווי ונגד שלושה משחקני נבחרת מרוקו שמשתפים מסרים פרו-פלסטינים.

פאנליסט ערוץ 14 כתב: "הייתי בורג במכונה שהביאה עלינו את האסון" - ומחק
״לא הכל שחור״: כשאלמוג בוקר הימם את טל ברמן בשידור חי | צפו

בסרטון שצילם פרץ כתגובה לתמיכה של הקולגות הפרו-פלסטיניים הוא מבקש מכל הספורטאים וארגוני הספורט לתמוך בישראל. "אני יודע איך זה להיות אתלט, יש המון לחץ וכל העיניים נשואות עלינו, כל שנייה, כל דקה ושעה, לפעמים זה טוב כי כמה מילים יכולות להשפיע על מיליונים. אני מבטיח לכם זה לא עניין של פוליטיקה. יותר מ-1,300 אזרחים נרצחו, יותר מ-2,700 נפצעו ויותר מ-150 נחטפו לעזה כולל תינוקות ומבוגרים", אמר.

"אם מסתכלים על ההיסטוריה של העבר, ה-9.11 ומתקפת הטרור בפריז ב-2015, אתם יודעים כמה זה כואב וכמה חשוב להילחם נגד זה", אמר והוסיף: "שמי דניאל פרץ אני מישראל, החברים והמשפחה שלי מישראל, אנחנו עדיין מעכלים כל מה שקורה, האימה, הטרור, החטיפות, הסיפורים שחשבנו שלעולם לא נשמע שוב. אני קורא לכל הספורטאים וכל ארגוני הספורט ברחבי העולם, לעמוד יחד. אז איך אתם יכולים לעזור? תשתפו, תדברו נגד טרור, תתרמו ותישארו חזקים. בוא נכבד את הקורבנות בדקה דומייה ונתאחד כשאנחנו נלחמים נגד הרשע. אתם איתי?".