אמיר חצרוני, שלא היסס בעבר להעביר ביקורת קשה על ישראל ועל הצבא, הפתיע לאחרונה קהל גדול, כשהתחיל להתבטא נגד החמאס, והצהיר כי הוא תומך בישראל במלחמה הנוכחית. הערב, המשיך חצרוני את המגמה החדשה, וקרא: "אינשאללה נכבוש את עזה במהרה".

בפוסט ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב חצרוני: "לקראת הכיבוש של עזה, שיקרה אינשאללה כמה שיותר מהר, התחלתי לחפש אתרי תיירות ברצועה לביקור. מסתבר שהחמאסניקים טובים בלרצוח יהודים אבל חלשים מאוד בתיירות".

עוד הוסיף כי "Tripadvisor ממליץ רק על שני אתרים - המסגד הראשי של עזה (מכוער יותר מבית כנסת שכונתי בפתח תקווה) ומעבר הגבול רפיח (כנראה יהיה עמוס בתקופה הקרובה). אפילו בבני ברק יש אתרים שווים יותר!".

כזכור, בדיקו לפני שבוע, פרסם חצרוני את הצהרתו המפתיעה, כשכתב ברשתות החברתיות: "מדוע אני עומד במלחמה הזו חד משמעית בצד הישראלי ואפילו לא בוכה אם מנתקים לעזתים את החשמל והמים? בשביל להבין את עמדתי צריך להבחין בין התמונה ההיסטורית הכוללת למצב כרגע. אם מסתכלים על התמונה ההיסטורית, המסקנה שלי הייתה ונשארה שהפלסטינים הם הצד המקופח. בארץ ישראל גרים 13 מיליון בני אדם. כמעט חצי מהם ערבים וברור שהחלק שהם מקבלים מהעוגה קטן בהרבה מהאחוז שלהם באוכלוסייה.

"מגיעה להם מדינה. מגיע להם שדה תעופה. מגיע להם נמל. לא מגיע להם לחיות תחת כיבוש. אבל, וזה אבל ענקי, כל העוולות שאנחנו ביצענו במהלך השנים כלפי הפלסטינים, כל האדמות שלקחנו וההתנחלויות שהקמנו עליהן, לא מצדיקות אפילו קמצוץ מההתנהגות החייתית של חמאס. החמאסניקים לא הרגו חיילים של צה"ל שהטילו עליהם עוצר (את זה אפשר היה אולי להבין עם כל הצער שבדבר); הם רצחו בדם קר ילדים, נשים, בליינים, אזרחים זרים, אנשים שאין להם קשר קלוש שבקלושים לסכסוך הישראלי-פלסטיני. הם לקחו בשבי זקנים חולי אלצהיימר וחטפו תינוקות רק כדי לרצוח אותם בדרך לעזה. חמאס לא בני אדם. אין להם זכות קיום. לרחם עליהם במלחמה עכשיו זה כמו לרחם על נאצים במלחמת העולם השנייה", חתם את הפוסט וצירף תמונה שלו יושב במקלט.