העיתונאית מעיין אדם ומשפחתה סיימו אתמול (שלישי) לשבת שבעה לזכרה של אהובתם, מפל אדם, שנרצחה בטבח בשבת האחרונה במסיבה ברעים. כעת התפנתה מעיין אדם להנציח את אחותה וגם חשפה את ההתכתבות האחרונה שלהן מהמסיבה, רגע לפני שנרצחה. אדם השיבה לשאלות העוקבים ואחת מהם הייתה: "אם יכולת להגיד לה דבר אחרון, מה היית רוצה להגיד?".

אדם שיתפה את ההתכתבות האחרונה שלה עם אחותה במסיבה ברעים ובה כתבה מפל לאחותה מעיין: "שיבואו כוחות בבקשה", ומעיין השיבה לה: "הם בדרך אליך, פלי 2 חטיבות בדרך אליך. תחזיקי מעמד, דיברתי עם הצבא, כוחות בדרך אלייך. עוד קצת פלי וזה מאחורייך ואת בטוחה. מחכה לשמוע ממך אהובה שלי. אני בטוחה שניצלת, כי את חכמה ושורדת. מתה כבר לתת לך חיבוק".

כמו כן, סיפרה שהפער ביניהן הוא עשר שנים לטובתה של מעיין, והוסיפה: "מפל הייתה אהבת חיי הראשונה, כשהיא נולדה חוויתי מה שאני חווה היום עם תבור. אין תמונה אחת בלעדיה רציתי להיות איתה כל הזמן". אדם סיפרה כי מפל הייתה קצינה בצה"ל בדרגת רס"ן והעלתה מחדש פוסט ששיתפה לפני שנתיים, ובו תמונה של מפל במדים במהלך מבצע "שומר חמות", שם כתבה: "רק תארוז לי את הילדה הזאת הביתה בסוף המבצע בריאה ושלמה, ואל תשכח הפעם את השבויים בעזה". 

מעיין אדם, מפל אדם ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם, מפל אדם ז''ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)