נת׳ניאל בוזוליק כוכב הסדרה המצליחה "יומני הערפד", שמתחילת הטבח ההמוני בשבת האחרונה, משתף אין ספור סרטוני הסברה בעולם בעד ישראל ונגד הפלסטינים, שוב נחסם. זאת לא הפעם הראשונה שהכוכב הבינלאומי נחסם על ידי אינסטגרם, במהלך 12 ימי הלחימה האחרונים, לאחר שתומכים פרו פלסטינים דיווחו על חשבונו. אבל זה לא מונע ממנו להמשיך ולהילחם עבורנו בעולם גם אחרי שנחסם. 

רגע אחרי שנחסם, שיתף הכוכב הבינלאומי שתומך בישראל, את הדברים הבאים: "כשהם לא יכולים להילחם באמת, הם מנסים להסתיר את האמת. עכשיו כולם ידעו שאי אפשר להתווכח עם מה שאני מציג, האסטרטגיה היחידה שלכם זה להשתיק אותי", אמר והוסיף: "זאת המציאות, זה הנרטיב הפרו פלסטיני, הם לא נשענים על אמת, המסר שלי אליכם, אפילו שחסמתם את חשבוני, אני משרת את אלוהים, אלוהי אברהם יצחק ויעקב".

הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"תשתיקו את קולי, הוא יעלה קול אחר. יש אנשים שעומדים מאחורי האמת, נגד השקרים החלשים של התנועה הזאת. אני אחד מהם אבל יש עוד רבים אחרים. עכשיו אתם רואים את הטקטיקה שלהם, את מה שהם מנסים לעשות, לעוות את המציאות". בשעות האחרונות שב חשבון האינסטגרם של נת׳ניאל בוזוליק לתפקד, והוא מיד ניצל את הפלטפורמה שלו הכוללת למעלה משלושה מיליון עוקבים ברחבי העולם, לדווח כי הטיל ששוגר לבית החולים בעזה, שוגר על ידי הג׳יהאד האסלאמי ולא על ידי ישראל. תודה לך נת'ניאל בוזוליק!