בוגר העונה הקודמת של הריאליטי "האח הגדול" נתנאל רודניצקי שיתף קטע שנלקח מחצר בית "האח הגדול" בעונה בה השתתף, כשהוא מנהל מריבה סוערת עם קאזם חליליה שמטיח בו אמירות קשות על הזוגיות שלו עם דיאן שוורץ ובר כהן שוכבת ביניהם ויוצאת להגנתו של נתנאל. 

רודניצקי החליט להשתעשע, בהומור שלא מתאים לתקופה ושיתף את הסרטון לצד הכיתוב מעל ראשו "ישראל", מעל קאזם "חמאס" ומעל בר כהן "ארה"ב". קאזם שנאלץ להתמודד עם תגובות נאצה קשות בימים אלה של לחימה, רק בגלל שהוא ערבי, שבר שתיקה ושלח לנתנאל דרישה להתנצלות ואיים בתביעה.

קאזם חליליה, בר כהן, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קאזם חליליה, בר כהן, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
"נתנאל זה קאזם, ערב טוב. אבקש להסיר מידית את הסטורי שבו כתבת מעל אראשי חמאס ותפרסם התנצלות פומבית בדיוק באותה הדרך. ככל שלא תעשה זאת אדע לפעול באמצעים משפטיים". נתנאל לא הסתכן, והחליט להסיר לאלתר את התיעוד והסביר מדוע בחר להסיר אותו: "אבא שלי ביקש להוריד את הסרטון מהאח הגדול הוא אמר שזה לא מכבד, ואני אחד שמכבד את ההורים שלו אז הורדתי".

תגובתה של עורכת הדין ענבל יעל בשמו של קאזם חליליה: "בשלב זה לא נתבע כדי לא להעמיק את הקרע, אבל אנחנו חושבים שבימים אלו- אפילו יותר מתמיד- אנשים צריכים לחשוב פעמיים לפני שידם קלה על המקלדת".

קאזם חליליה, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך)
קאזם חליליה, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום מסך)