דוגמן העבר איתי אטיאס, 44, יליד שדרות, חשף בשבוע שעבר כי ביום הראשון למלחמה נולדה לו ולבת הזוג גלי דור תינוקת העונה לשם מיה. אטיאס פרסם פוסט מרגש ובו כתב: "בתוך החושך פתאום נדלק אור". לאטיאס זוהי ילדתו הרביעית. בנו הראשון בא לעולם כשהיה בן 19. בנוסף, לו ולאשתו הראשונה, דנה לוי, יש שתי בנות.

איתי וגלי אטיאס (צילום: עלמה אטיאס)
איתי וגלי אטיאס (צילום: עלמה אטיאס)


> חצי תל אביב עומדת בתור כדי להתנדב ב"מסעדת האחים", שמספקת 30 אלף מנות ביום לצה"ל ולמשפחות. מיטב מסעדות העיר התגייסו וגם מיטב מפורסמי מדינתנו: רז רהב ושלום אלברט ממסעדת "OCD", יונתן בורוביץ מ"M25", עומרי בר מהקייטרינגים, ברק אהרוני מ"נורמן", עינב אזגורי מ"יוליה", ניצן רז, שהקים את "סושי סמבה". וגם: העיתונאית רונית ורדי היא שוטפת הסירים והתבניות של הכיור המרכזי, אסף אמדורסקי מוביל מנות ליחידות צה"ל, וישנם גם דורון מדלי, ציפי שביט וים של מהנדסים, אומנים ופרופסורים ממכון ויצמן.

הרב אביעד חסדיאל (צילום: צילום פרטי)
הרב אביעד חסדיאל (צילום: צילום פרטי)


> ביום ראשון, בבית העלמין הפסטורלי של זיכרון יעקב, נקבר רפ"ק דן גנות ז"ל, בן היישוב, חלל מלחמת חרבות ברזל, לצלילי הופעה חיה של הזמר האהוב עליו, אביב גפן, שהגיע לשיר עם גיטרה את שירו "אור הירח". רפ"ק גנות נפל ביום הראשון של המלחמה, לאחר שהיה מראשוני המסתערים על המחבלים בקיבוץ בארי. גפן נענה מיידית לפנייה שקיבל והתייצב כדי לחלוק כבוד אחרון למעריץ הגיבור שלו.