קבוצת מתנדבים בדרום פנו ביום ראשון למשרד התחבורה בבקשה לקבלת רכב לחלוקת מזון ובגדים לחיילים בחזית. השרה מירי רגב הורתה מיידית להעביר אליהם רכב מסוג טרנספורטר כולל נהג. במהלך הנסיעה לדרום הם נתקלו בשיירת האמרים שאחד מהם נתקע, והנהג עמית מור, שהיה מכונאי האמרים בשירותו הצבא תיקן את התקלה. השרה רגב: “אנחנו רוצים בימים אלה את עם ישראל בגדולתו".

מור בפעולה על האמר (צילום: משרד התחבורה)
מור בפעולה על האמר (צילום: משרד התחבורה)

> מחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, בהנהגתה של היו״ר עו״ד רומי קנבל, נרתם למען משפחות החטופים והנעדרים. במסגרת המעטפת שיעניקו עורכי הדין, הם ילוו בהתנדבות בתחומי סיוע שונים כמו: משפחה, ביטוח לאומי, פלילי, דיני עבודה, מיסוי, חדלות פרעון וחובות, קשרי חוץ, לשון הרע, מאגרי מידע וסייבר, מקרקעין, נזיקין, משפט מנהלי ועתירות לבג״ץ. קנבל: "אני גאה בעורכות ועורכי הדין שלנו, אשר בשעה קשה וכואבת זאת למדינה ולחברה הבינו שזוהי בדיוק העת להירתם ולסייע, והתגייסו למשימה החשובה הזאת בצורה טוטאלית".

> שחקני תיאטרון הקאמרי פשטו על בסיסי החיילים והמפונים להעלאת המורל. קרן מור ועמוס תמם ביקרו את חיילי חיל הים. אולה שור סלקטר, אלון סנדלר ונוי הלפרין הופיעו ביום ראשון בפני מפוני הנגב המערבי השוהים במלון לאונרדו בתל אביב עם שירים מתוך מופע השאנסונים המקסים “לילה בפריז".

אולה שור סלקטר, אלון סנדלר ונוי הלפרין (צילום: פרטי)
אולה שור סלקטר, אלון סנדלר ונוי הלפרין (צילום: פרטי)

> ביום שני נערך משחק ראווה בכדורגל למען ילדי הנגב המערבי והדרום, שהגיעו עם משפחותיהם להתארח בפנימיית עלומים בכפר סבא. מי שהתנדבו והגיעו להרים את מורל הילדים: איציק זוהר, שחקני הפועל ב"ש, אלון תורג'מן ושי אליאס, יחד עם מנכ"ל רשת סקופ רוני אינסאז, שחילק לילדים נעלי ספורט ותיקי ספורט.

מימין רוני אינסאנז אלון תורגמן שי אליאס ואיציק זוהר (צילום: ניר פקין)
מימין רוני אינסאנז אלון תורגמן שי אליאס ואיציק זוהר (צילום: ניר פקין)

> הפתעה בתדרוך. הצוות הבכיר של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הגיע אתמול בבוקר, לגן יבנה כדי לתדרך את האנשים שמפעילים את ניידות הבטיחות של המשרד, להפיכתם לניידות השירות עבור המפונים מהדרום והצפון. במהלך התדרוך הופתע מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, כשפגש במקום את ראש מטה המשרד, שלומי וריאט, שגויס למילואים בגבעתי מיד עם תחילת המלחמה והיה עם ראשוני הכוחות שהוקפצו לגבול הדרום.

מפגש מרגש. בן זקן ווריאט (צילום: משרד התחבורה)
מפגש מרגש. בן זקן ווריאט (צילום: משרד התחבורה)