הזמר נתן גושן פרסם היום (שישי) טקסט זועם וכאוב בחשבון האינסטגרם שלו, בו מתח ביקורת נוקבת כלפי ההנהגה המדינית בישראל המתרברבת בהבטחת ניצחון, זאת על רקע המחדלים המודיעיניים והפוליטיים שיוצאים לאור בימים אלו והטראומה הנוראית שאופפת את אזרחי מדינת ישראל, לנוכח זוועות הטרור של החמאס ביישובי הדרום.

מתגייסת למאמץ המלחמתי: נועה קירל גייסה סכום מטורף עבור צה"ל

"אני לא מבין את המילה ניצחון, אולי זה רק אני. עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון? השיחות על הניצחון מדלגות על אמא ששמעה את הילדה שלה חוטפת יריות בשידור חי, אצלה ניצחון כבר לא יהיה. גם לא עבור התצפיתנית שראתה את החברות שלה נשחטות, הן יחזרו לה בחלומות, היא כבר לא תנצח שום לילה. גם ילד מהעוטף שקובר משפחה שלמה כבר לא ינצח, במקרה הטוב ישרוד", כתב.

"עומדים פוליטיקאים עם ווסט מעל החליפה ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחרי ש"ננצח". מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כסא, כאילו אנחנו לא שמים לב, איזה עלבון. בעולם בו הכסף חשוב, מנכ"ל שהביא את החברה לו להפסד הגדול ביותר מזה עשרות שנים, בוודאי ילך הביתה. בעולם בו החיים חשובים, כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה, שישאל את עצמו למה התור לקבלת נשק אישי הוא הגדול ביותר מקום המדינה, ושיקח אחריות בדרך החוצה".

''היום נלחם אבל לא נשכח'', גושן. (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
''היום נלחם אבל לא נשכח'', גושן. (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)


"אנחנו רגילים לבחור בפוליטיקאים לפי שיטת הרע במיעוטו, כאילו יש קבוצה סגורה של אנשים ואנחנו בשעשועון - 'בחר את המושחת'. צאו מזה רגע, המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש לנו אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה, להיפך, משלמים מחיר דמים. הם ישראל היפה, בואו ניקח לנו אותם, נמליך אותם עלינו".

"העם הזה שורד, הרבה כי הוא שוכח, כי אם הלב היה זוכר לא היתה לנו תקומה. אבל אני מבקש מהעם הקדוש שלי, אל תשכחו איך הופקרנו, תזכרו הכל, בשביל האמא העומדת על קבר בנה, בשביל ילדה שמתגעגעת לאבא, את כל מראות הזוועה וסיפורי הדמים, נזכור ולא נשכח", סיכם גושן.

הפוסט המצמרר הוצף במהרה בלייקים ובתגובות תמיכה של ידוענים אחרים כדוגמת הזמרת שי המבר, איש יחסי הציבור זאביק דרור ואיש העסקים מוטי רייף.